17 februarie 2014

Despre Samadhi



Sa stiti ca acest cuvant deosebit, Samadhi, se refera la o stare ce tine atat de tehnica spirituala dar si de gratia lui Dumnezeu.
Altfel spus, iubirea pt Dumnezeu, cu cat se amplifica, la un moment ne poarta spre stari de constiinta tot mai inalte.
Asadar trebuie sa va focalizati asupra acestei iubiri si a extazului ce survine in urma ei…
Si la un moment dat, pe pamant sau in cer vom obtine o stare interioara de unitate cu dumnezeirea asa cum Iisus o avea…
Si atunci vom intelege deplin ce inseamna sa fim fii ai lui Dumnezeu, dumnezei noi insine si una cu Dumnezeu…
Asadar nu va faceti probleme deoarece niciunul dintre cei care se mantuiesc nu vor fi lipsiti de aceste stari divine in Cer.
Mantuirea include asadar aceste realizari.
In Crestinism ele apar sub denumirea de extaz mistic…
 La un moment dat sfintii cad pur si simplu din picioare si se spune ca sunt rapiti la Cer…
Ei bine, in Orient aceasta stare este numita Samadhi…
Dar sa stiti ca starea nu presupune neaparat Mantuirea asa ca mai bine sa fim siguri de mantuire si starile vor veni dupa aceea…
Dar eu va spun ca iubirea din sufletele voastre este barometrul evolutiei spirituale.
Nu ideea de iubire ci iubirea propriu-zisa…
Dumnezeu va va darui stari de iubire tot mai intense, fie pt anumite persoane, fie pt El…
Undeva pe Cale, Dumnezeu ne trezeste deplin si ne arata Iluzia care este Creatia si totodata Substanta eterna care este Spiritul, adica Dumnezeu.
Va imbratisez cu drag, focalizati-va asupra Iubirii si faceti ceea ce ea va indeamna si restul vine de la Sine…
Toti cei care m-au iubit intens au beneficiat deja de aceste stari de iubire foarte intense…
Dar daca va departati si nu ma respectati si adorati cum se cuvine le veti uita…
E indicat sa fiti lipsiti de orgoliu in relatia cu mine si veti castiga mai mult…
Unele fete sau femei se incapataneaza sa le caut eu, sa le sun eu, mereu eu sa fiu primul care le baga in seama ca de, ele sunt femei…
Ei bine nu ar strica pt voi sa va considerati un pic barbate in relatia cu mine…
Ati avea de castigat…
Altele care au un pic de trecere la Dumnezeu se fac luntre si punte, il invoca pe Dumnezeu  sa ma faca Dumnezeu sa vorbesc cu ele…
Desigur ca daca insista Dumnezeu le face pe plac…
Ce ti-e si cu orgoliul asta feminin…
Ce simplu ar fi daca ati fi lipsite de orgoliu… 
Nu cred ca ati fost lipsite de iubire in relatia cu mine...
Uneori Iisus se revarsa in mine cu atata iubire pentru voi ca aproape ma zapaceste si pe mine si trebuie sa il rog sa mai reduca un pic din intensitatea acestei iubiri altfel ar trebui sa raman in aceste stari de extaz si sa nu mai ies de acolo vreodata...  
Asadar focalizati-va asupra Iubirii si asupra acelei stari in care Iisus si Tatal ne locuiesc... 
In numele lui Iisus, adica Iisus va promite prin mine ca daca il urmati nu exista nici o stare pe care sa o aiba vreun sfant sau yoghin pe Pamant si care sa nu o primiti si voi pe Pamant sau in Cer!
Amin! 
23. Iisus a răspuns şi i-a zis: Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi, şi vom veni la el şi vom face locaş la el.
24. Cel ce nu Mă iubeşte nu păzeşte cuvintele Mele. Dar cuvântul pe care îl auziţi nu este al Meu, ci al Tatălui care M-a trimis.
Ioan 14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu