18 februarie 2014

Dumnezeu va cheama la renastere spirituala si la o viata noua

Vedeti eu sunt o biserica noua si pura care s-a debarasat de tot ce era balast in bisericile voastre...
De aceea am puterea sa va judec pe voi si bisericile voastre.
Dar pt ca Domnul este bun si bland am sa las in seama Lui aceasta judecata.
Am sa va rog inca odata pe toti aceia care nu sunteti capabili sa ucideti animale mari, sa nici nu le mancati...
Ce a mancat Domnul vostru din regnul animal, aia sa mancati si voi daca tineti neaparat sa mancati carne...
Si anume Peste.
Este adevarat ca El a spus apostolilor sa manance tot ce li se pune in fata...
In misiunea de apostolat faceti si voi la fel.
Si daca sunteti apostoli in familiile voastre mancati carne cat mai putin cu putinta, atat cat sa nu trebuiasca sa gatiti numai pt voi separat fara carne. 
Si daca o sa va daruiti Domnului cu adevarat este posibil ca El sa va scoata din actualele voastre familii si sa va daruiasca altele, noi si spirituale care sa corespunda noului vostru nivel spiritual.
Asa a facut cu toti apostolii, deci sa nu va mirati daca o sa faca si cu voi asta.
Daca Duhul o sa creasca in voi in intensitate de zeci de ori inseamna ca o sa va schimbati radical si ceilalti nu o sa poata sa tina pasul cu voi si veti primi misiuni noi.
Veti incepe sa lucrati pt Dumnezeu.
Toate la vremea lor, v-am spus ca s-ar putea sa se intample si asta la un moment dat si sa nu fiti luati prin suprindere daca se intampla.
De altfel Dumnezeu isi confirma spusele  prin multe semne si vise.
Asadar daca voi va nasteti din nou si veti trai numai pt Dumnezeu si aproapele vostru, intreaga voastra viata se va schimba.
A venit Dumnezeu la voi cum nu a mai fost pana acum si inca isi a amplifica prezenta neincetat.
Totusi trebuie sa ascultati pt ca aceasta aventura spirituala se aseamana cu un zbor cu avionul...
Eu acum va povestesc despre acest zbor si deja intelegerea zborului face parte din zbor si este o evolutie.
Dar trebuie sa va urcati in avion, adica sa puneti in practica ce va invat...
Mai exact tehnica spirituala respectiva...
Da, da, trebuie sa devin si eu un mare tehnician...
Este un mare avantaj sa faceti asta deoarece Dumnezeu va considera ca ati facut pt El asta...
Ce  ati facut si simtit pana acum este nimic pe langa ce vine peste noi...
Trebuie sa ma urmati adica...
Ce aveti de pierdut?
Chiar daca ati pierde totul daca stiti ca ati facut voia lui Dumnezeu veti fi castigat totul.
Intelegeti asadar marele privilegiu de a ma urma...
Marii maestrii spirituali vin in aceasta lume destul de rar, desi Dumnezeu se ingrijeste sa fie mereu pe Pamant cativa...
Iata eu trag dupa mine toate religiile...
Si ma unesc deplin si constient cu Cel pe care il slujiti si cautati...
El va cheama prin mine la o noua etapa in evolutia voastra spirituala...
El imediat vede daca unul ma asculta si ma iubeste si i se daruieste aceluia in masura inca si mai mare...
Cand Dumnezeu da Duhul nu il da cu masura...
Abia de aici inaintea lumea va intelege deplin ce inseamna asta...
Dar daca eu ma voi numara in eternitate printre sfintii vostri si voi intra si in calendarele viitorului atunci inseamna ca este bine sa ma urmati si sa faceti ce va spun.
Iata biserica mea se naste si ale voastre apun...
Si daca o persoana, o comunitate, o biserica, un stat sau o lume intreaga doreste sa traiasca vesnic, sa faca exact ce fac eu...
Sa predice ce predic eu, sa recomande ce recomand eu...
Unde este vechea lume cu bisericile ei?
Unde este Oculta si unde este masoneria?
Unde sunt conflictele, intunericul si poluarea acestei lumi?
Nici urma de toate acestea in noua lume...
PS: Sa stiti ca eu nu fac absolut nimic, nici macar nu mai exist, El le face pe toate prin noi, El cheama si tot El binecuvanteaza si ridica. Eu sunt instrument nevrednic care nu poate fi altceva decat un instrument. 
PS: Odata ce ati auzit chemarea Lui urmati-o deoarece El va cheama la o mare aventura spirituala, la o viata in El asa cum doar ati citit prin carti...
Veti avea parte de toate promisiunile Lui pe care nicicum  nu le puteti obtine in bisericile voastre care au devenit perfect lumesti.
Veniti in marea aventura spirituala si veti vedea ca Hristos cel adevarat are aceeasi soarta acum ca si acum 2000 de ani... 
PS: Nu va faceti griji , in mine veti regasi toate bisericile si toate religiile si multe altele, de aceea nimeni nu trebuie sa isi paraseasca vechea biserica in care s-a nascut, ba e bine sa fie chiar mai activ in interiorul ei deoarece Domnul se va manifesta prin El acum si mai intens decat inainte.  
12. Pe cel ce biruieşte îl voi face stâlp în templul Dumnezeului Meu şi afară nu va mai ieşi şi voi scrie pe el numele Dumnezeului Meu şi numele cetăţii Dumnezeului Meu, - al noului Ierusalim, care se pogoară din cer, de la Dumnezeul Meu - şi numele Meu cel nou.
Ap 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu