8 februarie 2014

Domnul se afla la carma acestei lumi



Domnul este in controlul vietii noastre. Domnul este in controlul tuturor personajelor din jurul nostru si actioneaza prin fiecare pentru evolutia noastra.
El ridica obstacole in calea noastra pt a ne intari si pt a ne desavarsi.
Observati, daca Dumnezeu se afla in controlul deplin al satanei, cu atat mai mult El controleaza orice personaj, divin sau malefic.
El se foloseste de Cer si de Infern pentru binele si evolutia tuturor.
O dovada ca El este Stapanul Absolut si ca fiecare are libertate atat cat doreste El este faptul ca El anunta cu mii sau cu cute de ani inainte viitorul.
Asadar El ni se daruieste si vrea sa stim ca El, ca parinte desavarsit poate sa ne poarte pe bratele Lui si sa ne daruaisca ce avem nevoie, sa ne ajute sa trecem prin incercari si sa ne desavarsim cu fiecare zi.
Lumea noastra fiind o scoala, fiecare elev invata intr-un fel sau altul.
Unul invata din binecuvantarea fericirii care vine din indeplinirea vointei lui Dumnezeu.
Altul invata din suferinta care ii aduce aminte de Dumnezeu.
Sa stiti ca acestea nu sunt cuvinte spuse de dragul de a le spune.
Eu insumi am experimentat ceea ce spun .
Domnul mi-a aratat ca se afla in controlul tuturor.
Si ca sa-mi demostreze asta El mi-a facut mai mult bine prin cei mai putin buni.
Cei care ma dusmaneau sau ma dusmanesc m-au facut mai cunoscut decat prietenii si cei care ma iubesc.
Astia care nu prea ma suporta mi-au dus vestea peste noua mari si tari...
Va spun ca Domnul poate face mai mult bine prin cei rai daca doreste decat prin cei buni.
Asta si la nivel individual si la nivel planetar.
Asadar Adevarul va spun pe care l-am vazut si l-am experimentat.
Dumnezeu se afla la fraiele acestei trasuri care este aceasta lume si care cel mai adesea merge pe drumuri cu multe gropi... Ca sa ne trezim... :) 
Pe dusmani Domnul ii lasa sa vina aproape de mine atat cat sa-mi fie de folos.
Prin fiecare Domnul imi face bine, si prin cei buni si prin cei mai putin buni, ba chiar si prin satana daca doreste.
Pentru ca El este un Tata desavarsit si perfect.
Asa si voi, cautati sa vedeti mesajul Lui in tot ce va inconjoara si cautati sa vedeti cum El ne sustine si ne impulsioneaza si prin cele bune si prin cele rele, si prin cei buni si prin cei mai putin buni.
Glorie Lui pt toate acestea!
Domnul se afla pe protapul trasurii si in mana lui are biciul cu care ne impulsioneaza pe toti.
Si daca un cal mai naravas trage intr-o parte nu va mirati sa descoperiti in partea cealalta un hau de care astfel am scapat.
Deci inca o data spun, in acest ham ne aflam cu totii, pana si oculta trage la acest ham si oricine mai vreti voi. 
Eu aici am aratat binele pe care Oculta l-a facut pana acum evident impulsionata de motivatii egoiste si malefice.
Si in ciuda demonilor si satanei sa stiti ca Dumnezeu vrea sa ne faca prin acestia mult bine, vrea sa ne transforme in mari eroi si sfinti, asemenea Lui...
10. Deci Pilat i-a zis: Mie nu-mi vorbeşti? Nu ştii că am putere să Te eliberez şi putere am să Te răstignesc?
11. Iisus a răspuns: N-ai avea nici o putere asupra Mea, dacă nu ţi-ar fi fost dat ţie de sus. De aceea cel ce M-a predat ţie mai mare păcat are.
Ioan 19

2 comentarii:

  1. http://calea-crestina.blogspot.ro/2014/01/ploaia-timpurie-si-tarzie-in-poporul.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti f inspirat, felicitari! Domnul are multe suflete care ii sunt pe plac in bisericile voastre. Daca nu vom uita ca Iubirea este porunca cea mai mare, ne vom si mantui...

    RăspundețiȘtergere