14 februarie 2014

Hillary, te iubim!

Am spus ceva despre Hillary Clinton si unii isi bat capul cu asta...
Oh, de ce nu va bateti capul cu descifrarea karmei americii?
Oare chiar imi pasa cine va fi Presedintele americii?
Nu a aratat Dumnezeu ca va fi bine fie ca vi fi pace sau razboi?
Dar voi sunteti ca niste copii incapatanati si eu trebuie sa spun ca vreau razboi ca voi sa luptati pt pace.
Dumnezeu a spus la deruta , sa va zapaceasca, ce am spus.
Si a reusit.
Vreti sa stiti Adevarul?
Personal imi place f mult Hillary si am sa ii cer lui Dumnezeu sa o mantuiasca si de ce nu, sa fie chiar Presedinta.
Dupa ce primul negru a fost Presedinte e timpul si pt prima femeie.
Noi romanii iubim cu totii America ca niste prosti, dar e bine ca o iubim ca sa nu creada nimeni ca o blestemam desi va spun eu ca blestemele celor din Pungesti o sa va ajunga...
Da, da, ati sapat voi zeci de mii de puturi in America dar din cauza astuia de la Pungesti o sa se uite Dumnezeu la voi...
Si o sa-i ajunga si pe astia romani care au aprobat forarea...
Adevarat va spun ca de la aceste forari dupa gaze o sa va vina sfarsitul dupa cum este profetit...
Domnul a profetit cu 2000 de ani in urma si acum 150 ani din nou a reamintit aceasta profetie despre sfarsitul care vine de la saparea dupa gaze...
De aceea am si spus ca Dumnezeu cere Americii un singur lucru: Sa inceteze sa mai sape dupa gaze...
Oricat v-am binecuvata noi daca voi sapati in continuare sfarsitul o sa vina...
Pentru voi...
Sunt dispus sa fac pt voi orice ati cere dar numai ceea ce cer eu va poate fi de folos.
Eu va spun ca sunteti cu toti varza daca nu cunoasteti legile divine fundamentale.
Eu sunt cu adevarat si protectia si securitatea voastra.
Faceti ce va spun si veti scapa.
Sau daca nu emigrati in Europa!
Repede, cam in 20 de ani o sa vina nenorocirea...
Ce pot sa fac mai mult pt voi?
Va iubesc, sunt fan Kennedy!
V-am asteptat zeci de ani, v-am asteptat dintotdeauna si voi ati venit sa otraviti pamantul sapand dupa gaze...
Sa va fie rusine!
IATA, VA SPUN IN NUMELE LUI DUMNEZEU: DACA NU INCETATI SAPATURILE DUPA GAZE PLECATI CARE PE UNDE PUTETI...
Hillary te iubesc , esti o frumoasa! 
Mi-ai placut de cum te-am vazut! : ) 

12. Si iata ce se va petrece la sfarsitul existentei omenirii, dar nu si al pamantului acestuia: in vremea aceea oamenii e drept ca nu se vor apuca sa surpe muntii din temelii, asa cum au facut hanonitii in cautarile lor dupa aur si pietre pretioase, si nici nu vor avea romani pe care sa-i supere; dar vor incepe sa patrunda , cu ajutorul a tot felul de masinarii actionate de puterea focului, pana in interiorul pamantului, sapand puturi si gauri inimaginabil de adanci, prin care apoi, mase foarte mari de gaze inflamabile vor iesi la suprafata. Si, odata ce atmosfera pamantului va fi saturata cu asemenea gaze, acestea vor lua foc pe aproape intreg pamantul, transformand totul in cenusa. Doar putini oameni vor supravietui. Insa cei care vor ramane in viata vor fi oameni alesi. Si ei vor lua apoi in stapanire un pamant cu adevarat innoit, iar voi – si multi dintre cei care vor veni dupa voi vor fi treziti la viata in numele Meu – veti fi invatatorii si ghizii lor. 


13. Si abia de atunci inainte Imparatia Mea se va instaura definitiv pe intregul pamant, iar oamenii de pe Soare vor comunica intr-o perfecta egalitate de drepturi cu copiii Mei de pe acest pamant reinnoit si iubirea lor fata de adevaratii Mei copii va creste. 


14. Dar lucrurile acestea , pe care Eu vi le-am spus acum, tineti-le pentru voi; caci ele, oricat de cunoscute ar fi, tot nu vor contribui cu nimic la salvarea oamenilor din acest timp. Insa la momentul potrivit, atunci cand oamenii vor fi in stare sa suporte o revelatie mai profunda, le voi dezvalui chiar Eu aceste lucruri in detaliu. Acum ati inteles totul bine?”

15. Iar Ioan a spus:”Doamne, Unica mea Iubire, lucrurile acestea le-am inteles; caci din nou Tu Te-ai exprimat atat de limpede, incat mi-a fost foarte usor. Cat despre ceilalti frati, daca si ei au inteles sau nu totul asa cum trebuie, iti vor spune cu siguranta chiar ei, fiecare pentru sine! 


Marea Evanghelie a lui Ioan, vol VI, cap 207 , Jacob Lorber

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu