28 februarie 2014

Reteta mantuirii



Sa stiti ca exista o reteta a mantuirii. Ba exista chiar mai multe.
Eu o am pe cea mai buna si pe cea mai eficienta...
Eu insumi sunt acea reteta si trebuie sa fiu luat in anumite cantitati la anumite intervale de timp... : )
De aceea Iisus a spus ca trebuie sa ne impartasim cu El.
El este Mantuirea.
Dar cum sa ne impartasim cu El?
Cum sa avem parte de El?
Iata am aratat aici doua tehinci simple si extrem de importante si eficiente:
1. Consacrarea.
2. Repetarea numelui divin.
Asadar Cina cea de taina nu este altceva decat Lectia ofrandei in care Iisus ne initiaza. Este o uluitare Initiere.
Intreaga istorie a Ofrandei este prezenta la Cina cea de taina.Toate tipurile de ofrande posibile sunt acolo…
In primul rand trebuie consacrata hrana pe care o consumam.
Nu trebuie adica sa bagam nimic in gura pana ce nu este consacrat si binecuvantat de Dumnezeu.
Intelegeti bine asta.
Si Iisus ne initiaza si in alte ofrande si mai mari si mai placute lui Dumnezeu: Sacrificiul de Sine.
El fiind mai mare face o ofranda mai mare: ofranda de sine.
Pana la sacrificiul suprem exista sacrificii mai mici pe cale.
Cu aceste sacrificii si ofrande mai mici crestem si ne intarim.
Pana la crucificare Iisus indura suferinte mai mici.
Iisus ne initiaza in taine f mari ca iata ne trebuiesc mii de ani ca sa descifram cate ceva din intelesurile acestor mari initieri.
Tocmai de aceea El este o lectie vie si mii de ani vor mai trebui lumii pana sa o asimileze complet.
Si fiind Dumnezeu, cine stie daca va putea fia similat vreodata complet.
Asadar trebuie sa consacram lui Dumnezeu. Sa ii aducem diferite ofrande.
Apoi trebuie sa repetam numele Lui.
Adica sa ne rugam lui Dumnezeu.
Repetarea numelui lui Dumnezeu este o rugaciune in sine deoarece il cheama pe Dumnezeu.
Repetarea numelui lui Dumnezeu nu inseamna ca ne facem o cruce seara inainte de culcare si spunem Doamne Iisuse miluieste odata.
Iata aici componenta esentiala a retetei mantuirii.
Oricine vrea sa se mantuiasca sa repete cel putin doua ore in fiecare zi numele lui Dumnezeu:
Doamne Iisuse miluieste!
Atletii alearga patru sau cinci ore zilnic pt medalie iar Mantuirea este o medalie cu mult mai importanta de aceea am dat un minim necesar: 2 ore zilnic de repetare a numelui lui Dumnezeu.
53. Şi le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veţi mânca trupul Fiului Omului şi nu veţi bea sângele Lui, nu veţi avea viaţă în voi.
54. Cel ce mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu are viaţă veşnică, şi Eu îl voi învia în ziua cea de apoi.
55. Trupul este adevărată mâncare şi sângele Meu, adevărată băutură.
56. Cel ce mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu rămâne întru Mine şi Eu întru el.
57. Precum M-a trimis pe Mine Tatăl cel viu şi Eu viez pentru Tatăl, şi cel ce Mă mănâncă pe Mine va trăi prin Mine.

58. Aceasta este pâinea care s-a pogorât din cer, nu precum au mâncat părinţii voştri mana şi au murit. Cel ce mănâncă această pâine va trăi în veac.   
Ioan 6 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu