17 februarie 2014

Voi sunteti mladitele! Faceti faptele Iubirii!

Vreau sa va atrag atentia ca fiecare din voi este o mladita.
Trebuie sa aduceti roada.
Nu este suficient sa iubiti ci trebuie sa lasati aceasta Iubire sa actioneze prin voi.
Altfel va veti afla in situatia cand omul mort de foame si de sete de la poarta voastra nu va primi decat declaratia voastra de Iubire...
Dar vai, omului ii trebuie apa, mancare si o haina mai groasa, ce sa faca el cu declaratia voastra de iubire?
Asa si voi, mai ales cei care deja ma cunoasteti trebuie sa fiti activi in viata mea, sa actionati la unison cu mine.
Ce sa faca Hristos doar cu declaratia voastra de iubire daca nu este urmata si de fapte?
Adevarat va spun, o sa va indeparteze si o sa va taie din vie.
Deci cum puteti spune ca voi va departati de mine?
Eu sunt centrul iubirii; din mine tasnesc razele iubirii catre voi.
Eu sunt izvorul de duh sfant cel mai mare din viata voastra.
Treziti-va si faceti ce va spun altfel timp de 10 vieti veti creste in continuare copii.
Oare nu isi cresc si animalele puii cu dragoste?
Nu sunt pe pamant suficienti oameni?
Cresterea copiilor este o misiune secundara.
Misiunea principala este sa va mantuiti ascultand de Dumnezeu si facand faptele iubirii.
Altfel asa o sa faca si Dumnezeu cu voi, o sa va declare doar Iubirea dar nu o sa o mai insoteasca cu ajutorul material si spiritual.
O sa va ia binecuvantarea si nici iubire nu veti mai simti si veti redeveni oameni animale, stadiu din care cu atata truda ati fost treziti.
Oare nu v-am trezit eu la viata pe atatia?
Eu sunt acea viata, daca va departati de mine puteti sa faceti 10 copii nu veti avea iubire pt ei si cresterea lor va fi o corvoada.
Da, unii ati reusit si inainte de mine sa downloadati singuri ceva Viata si Iubire, este foarte bine dar trebuie sa observati ca de cand ma cunoasteti s-a amplificat aceasta Viata si iubire.
Dar vorbesc mai ales celor care nici nu se roaga si nici prea mult nu se gandesc la Iisus ci isi imagineaza ca iubirea care o simt este un bun al lor si se mandresc cu ea doar declarand-o.
Nu, este darul lui Dumnezeu si daca El vrea o sa v-o ia.
Nu depinde de voi decat daca ascultati si faceti voia lui Dumnezeu.
Oare nu poate El sa trezeasca Iubirea in oricine?
Voi sunteti cei chemati dar daca nu veti asculta va chema altii care sa faca voia Lui! 
Deci cum ati putea spune: Nu te mai iubesc! Acea Iubire era gratia lui Dumnezeu si daca ea se stinge inseamna ca v-ati departat de Dumnezeu.
Faceti faptele Iubirii altfel intr-adevar Dumnezeu o sa va uite si o sa-si apropie pe altii care fac aceste fapte. 
Dumnezeu ii iubeste fierbinte pe multi si revarsa aceasta Iubire si prin mine chiar daca aceia nu ma asculta dar il iubesc pe El si se straduiesc sa ii fie pe plac.
Dar voi cei care nu ma ascultati nici pe mine si nici pe El, o sa fiti taiati din Vie! 

1. Eu sunt viţa cea adevărată şi Tatăl Meu este lucrătorul.
2. Orice mlădiţă care nu aduce roadă întru Mine, El o taie; şi orice mlădiţă care aduce roadă, El o curăţeşte, ca mai multă roadă să aducă.
3. Acum voi sunteţi curaţi, pentru cuvântul pe care vi l-am spus.
4. Rămâneţi în Mine şi Eu în voi. Precum mlădiţa nu poate să aducă roadă de la sine, dacă nu rămâne în viţă, tot aşa nici voi, dacă nu rămâneţi în Mine.
5. Eu sunt viţa, voi sunteţi mlădiţele. Cel ce rămâne întru Mine şi Eu în el, acela aduce roadă multă, căci fără Mine nu puteţi face nimic.
6. Dacă cineva nu rămâne în Mine se aruncă afară ca mlădiţa şi se usucă; şi le adună şi le aruncă în foc şi ard.
Ioan15

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu