2 martie 2014

Aplauze pt Crin Antonescu!



Initial nu am inteles de ce a iesit PNL de la guvernare.
Am crezut ca tot din cauza lui Basescu...
La noi in politica causa causorum este primul politician al tarii in ultimul deceniu.
Apoi am simtit o mare tristete deoarece nu este bine ca psd sa guverneze singuri.
In sfarsit abia mai apoi am inteles ca Crin nu a iesit nici din cauza lui basescu, nici de placere sau din alta strategie ci dintr-o mare grozavie care se pune la cale.
Ascultati-ma, tot ce am spus se adevereste.
Vin chevroane mult mai mari peste tara.
Europa se mareste dar astia vor sa micsoreze Romania...
Intelegeti ce spun?
Orice, numai ca ei sa scape...
Se aliiaza cu china, cu rusia, cu oricine numai sa scape...
Am vazut ca Rusia sustine Ungaria si probabil ca psd-istii au fost sfatuiti sa dea ungurilor ceea ce acestia cer...
Iata aici este grozavia grozaviilor, ceea ce nimeni nu si-a imaginat ca este posibil...
Orice numai sa scape...
Iata ca nu al doilea mare pericol pt siguranta statului roman este PSD-ul, ci primul.
Eu aici am spus asta.
Sa va lecuiti sa ii mai votati vreodata...
Unde esti tu Boc Doamne?
Eu aici am spus ca tara il va regreta pe Boc...
Si iarasi spun, nu exista decat o singura solutie...
Solutia Ukraina...
Trebuie dati jos repede pana nu fac nenorocirea.
Nu conteaza cum dar trebuie dati jos repede.
Am vorbit cu Domnul printre lacrimi intelegand ce se pune la cale.
Nu exista alta solutie...
Iata am spus...
Mobilizati-va, aduceti americanii, aduceti tancurile, tunurile, dar dati-i jos cat se poate de repede.
Aplauze pt Crin Antonescu care nu a putut sa fie de acord cu asa ceva...
Iata ca nu este un om rau, problema lui a fost ca s-a ridicat impotriva lui basescu.
Iata Dumnezeu arata ca trebue sa fie aliat cu Basescu si niciodata nu ar fi trebuit sa se alieze cu PSD-ul...
Cruciti-va si mirati-va si vedeti ce grozavie si ce ciuma si ce blestem ati votat....
Eu aici am spus dinainte toate aceste lucruri.
Eu inca nu pricep cum cineva ar putea sa creada ca votand PSD ar putea fi mai bine...
Macar acum avem opozitie.
Atentie, uniti-va pt a salva tara pt ca astia nu au nicio limita!
Astia sunt dusmanul cel mai mare al tarii de acum.
Crin nici macar nu a putut sa spuna de ce a iesit de la guvernare.
Iesirea de la guvernare este un gest eroic si patriotic din partea PNL.
Abia acum PNL au inteles ce mare grozavie este PSD...
Adevarat, Basescu si Boc sunt ingeri si salvatori...
Eu aici am spus asta.
Voi nu si nu....
Vedeti deci ce ati votat.
Pt ca PNL este responsabil de ce se intampla in parte, trebuie sa uneasca opozitia si sa ridice tara.
Repede, Domnul ii sustine! 
Hai PNL!
Crin Presedinte!
Iata si-a castigat acest drept de a fi votat printr-un gest eroic! 
Doamne ajuta-ne si nu ne lasa!
Rugati-va cu totii pt tara in fiecare zi cat mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu