1 martie 2014

Cum conduce Romania lumea...

Am sa explic ca sa priceapa intreaga planeta ca zarurile au fost aruncate si binele deja a infrant raul pe pamant pt cei o mie de ani profetiti.
Cum conduce Romania lumea?
In felul urmator:
Romania asigura prezenta entitatilor spirituale inalte pe pamant prin invocare constanta si zilnica de catre sute de mii de oameni a acestora.
Prin entitati spriituale inalte inteleg marii avatari divini, marii sfinti, marile puteri cosmice, si mai ales Dumnezeu insusi!  
Acestia sunt chemati zilnic de romani si chiar vin si daca vin fac ordine pe intreaga planeta.
Asa conduce Romania lumea...
Dar sa nu isi imagineze cineva de pe planeta ca are vreo putere absoluta.
Nici vorba, puterea fiecaruia este insignifianta chiar daca vorbim de marile puteri.
Zeci de mii de extraterestrii supravegehaza atent tot ce se intampla pe Pamant.
Si deasupra acestora un numar la fel de mare de ingeri si apoi Dumnezeu care este omniprezent si omnipotent...
In fapt El asigura prezenta extraterestrilor si ingerilor...
Orice racheta poate fi intoarsa din drum.
Orice lider mai mare sau mai mic poate fi instantaneu rapit.
Asta pot face extraterestrii.
Ingerii au puteri infinit mai mari.
Iar de Dumnezeu nu mai vorbesc.
Deci cine ar putea sa spuna pe Pamant ca ar conduce lumea?
Nu va imbatati cu apa rece.
Totul este pus la cale pt ca noi, copiii lui Dumnezeu, sa ne castigam mantuirea si sa fim invatati de Domnul insusi...
Dumnezeu este in controlul perfect a tot ce misca si aceasta miscare nu este decat Gratia Lui...
Deci, despre ce vorbim?
Despre libertatea unora de a se judeca pe ei insisi daca fac rau si a altora de a se mantui daca urmeaza pe Dumnezeu.
Iata v-am explicat cum am ajuns la puterea planetara...
Iar eu nu sunt decat o portavoce a acestora care detin puterea.
Si sunt multe portavoci.
Si cand Dumnezeu doreste ceva o sa anunte prin portavoci, cum deja a anuntat.
De exemplua a anuntat ca daca americanii nu au grija cu sapatul dupa gaze o sa dea de... gaze...
Vedeti dar ca Dumnezeu nu face rau la nimeni ci dimpotriva incearca sa salveze...
In privinta razboiului planetar, aveti liber sa il incepeti daca doriti...
Si aici am sa anunt pe fiecare dinainte ce va fi in asa fel incat nimeni nu va putea sa spuna, nu am stiut, nu am auzit...
Dumnezeu anunta tocmai pt a-i preveni pe oameni si a nu le incalca liberul arbitru...
Ii anunta ca daca nu se pocaiesc o sa ii ia... Gaya : )
Glumesc, daca nu se pocaiesc o sa aiba parte de fructele propriilor actiuni...
Si observam ca multi inca fac rau pe pamant, ucid, tortureaza, otravesc, fura, saboteaza etc...
Binecuvantata va fi natiunea care va sari in ajutorul celorlalte sa le salveze...
Tocmai de aceea ne pare rau de America pt ca a facut mult bine pe Pamant.
Bunastarea Japoniei si Coreei de Sud se datoreaza Americii.
Altfel acestea ar fi fost asemenea Coreei de Nord in cel mai rau caz, sau Chinei in cel mai bun.
Cu siguranta nu Dumnezeu ii indeamna pe americani sa sape cu inversunare dupa gaze...
Eu mi-am facut datoria si am anuntat...
Am aratat chiar profetiile scrise de sute de ani si spuse de mii de ani care vorbesc despre acest sfarsit al lumii care va veni prin foc...
Doua lucruri putem face: sa strigam la ei sa nu mai sape si sa ne rugam pt ei...
Ei nu numai ca nu inceteaza sa nu mai sape la ei dar vin sa sape si la noi...
Vor gasi ceea ce cauta...
PS: Vedeti, este absurd sa spun ca eu am facut asta sau cealalta...
Cineva vorbeste, anunta, face semne...  


In acele timpuri, scaunul judecatii de apoi va fi simtit si vazut de tot neamul omenesc deasupra Romaniei, iar in marele oras sfant Bucuresti, simbolic numit "Noul Ierusalim", care intr-o oarecare masura va fi opera aproape a intregului neam omenesc, dar conceput dupa un plan inspirat de puterea Dumnezeiasca, se va construi cel mai monumental lacas spiritual de comuniune cu Dumnezeirea, denumit centrul divin suprem, ce va avea reprezentanti foarte evoluati spiritual din toate neamurile, acestia formand Fraternitatea Veghetorilor Iluminati, care se vor alege dintre cei intelepti. Si va fi compus (Centrul Divin Suprem) din 101 centre mai mici, armonios oranduite, in care se vor afla reprezentati de frunte, deosebit de evoluati, si care vor transmite atat practic cat si teoretic Dumnezeiescul si Eternul Adevar imensei majoritati a popoarelor pamantului.


Fecioara Maria prin Sundar Singh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu