15 martie 2014

Continuare raspuns...



Tot ce spun este adevarat. Puţin imi pasa daca credeti sau nu. Toti cei care nu au sustinere spirituala nu au cum sa reziste si nici sa castige nici o competitie...
O sa vedeti in curand ca fiecare va fi luat de energia pe care o alege si ca eu am fost ce am spus: o salvare pt toata lumea...
Spre exemplu psd opteaza pt masonerie... Pe langa chinezi, rusi si unguri, alege si masoneria...  Ca sa ii scape...
Vin masonii din toata lumea la noi sa dezbata viitorul lor banuiesc...
Dar daca te duci acolo e ca si cand te duci la biserica...
Preotul il invoca pe Iisus si Iisus vine si te binecuvanteaza, vine si te ia in primire...
Asa si la masoni...
Cheama si ei pe Iisus al lor care nu este altul decat Baphomet...
Si o sa vedeti ca Baphomet o sa vina sa ii ia...
Ah unde  e salvarea si cine este salvarea?
Salvarea venise mai inainte dar ce au facut cu ea? Au ascultat de ea? Nicivorba, in fapt salvarea lor, paradoxal, era Basescu...
Salvarea vine intotdeauna inainte...
Daca nu beneficiezi de ea, vine apoi Baphomet...
Eu nu bat campii ci spun ce este adevarat.
Fericiti aia , multi putini, care vin cu mine si au parte de mine...
Ei sunt o lumina si o binecuvantare oriunde ar fi...
Observati cum incet incet Oculta si masoneria devin marginalizate, ies din carti cum se spune...
Oamenii, politicienii, spionii s-au prins...
Bă, pai voi ne oferiti ofranda satanei? Ne dati satanei?
Si incet incet sunt indepartati de la conducerea statelor si de la orice conducere. Vezi si :http://ro.stiri.yahoo.com/marea-britanie-cum-folosesc-grup%C4%83rile-mafiote-francmasonii-pentru-094540136.html
Lumea a evoluat, desi oculta si masonii si-au omorat dusmanii, vezi Antonie Iorgovan, parintele Constitutiei noastre, masonii si oculta nu mai sunt in pericol de a fi bagati pe foc ca pe vremea lui Hitler...
Insa, nici bine nu o sa le fie deoarece am auzit ca au doborat si nave extraterestre...
Si astia, cu fiecare zi vin spre noi sa ne ajute sa ne eliberam, sa ne dezarmam si sa incepem o noua viata sub cerul si pamantul cel nou...
Eu am spus ocultei cu ani in urma aici: este timpul sa treceti la negocieri...
Pai daca incepe cataclismul planetar voi veti fi primii vizati de cei care purifica lumea: Dumnezeu, ingeri si extraterestrii...
Iata am dat sfatul cel bun pt toata lumea, si pt acestia.
Faceti ce va spun , eu sunt salvare, binecuvantare si mantuire.
Pff, pai daca El vorbeste prin mine...
Sau voi nu credeti ca exista un Dumnezeu, si daca exista, ca si-a adus aminte de lume?
Eu sunt cortul lui Dumnezeu...
Dar chiar va indemn iesiti afara sa vedeti cum si ce va fi afara...
Hai duceti-va...
Dar daca vreti sa intrati inapoi va rog sa va umiliti si sa cereti iertare...
Pun pariu cu oricine care nu face cum spun eu ca in curand isi va musca degetele si isi va smulge parul din cap: Ah tampitul ala, nebunul ala, mi-a spus ce sa fac, de ce nu am ascultat!?
Ia, hai sa vedem...
Ei ma cred nebun cand spun ca sunt o binecuvantare pt tara asta si chiar pt lumea asta... 
Nu mai exista puncte neutre, fiecare se afla sub influenta unei energii sau alteia. 

6. Şi îngerul mi-a zis: Aceste cuvinte sunt vrednice de crezare şi adevărate şi Domnul, Dumnezeul duhurilor proorocilor, a trimis pe îngerul Său să arate robilor Săi cele ce trebuie să se întâmple în curând.
7. Şi iată vin curând. Fericit cel ce păzeşte cuvintele proorociei acestei cărţi! 
Ap 22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu