15 martie 2014

Raspunsuri pt unii



In primul rand trebuie sa tineti cont de faptul ca sunt o ambasada autentica a lui Hristos si ca orice atitudine a voastra fata de mine va fi considerata atitudine fata de El.
Marturie stau cei care m-au iubit si ascultat si la care El a coborat degraba facand chiar minuni.
In al doilea rand trebuie sa tineti seama de faptul ca daca cereti ceva de la mine care este in contradictie cu vointa mea care este si vointa lui Dumnezeu, acel lucru va va afecta deoarece lucrurile se desfasoara cel mai bine dupa vointa si dorinta mea(Mea).
Asa ca cel mai bine pt voi ar fi sa ma intrebati ce trebuie sa faceti…
Dar sunteti liberi sa faceti ce vreti si sa experimentati adevarul celor pe care le spun.
In al treilea rand trebuie sa intelegeti ca pe pamant este razboi spiritual.
Satana face tot ce ii sta in putinta sa doboare pe cei alesi, pe marii maestrii spriituali si sa incurce planurile divine ale lui Dumnezeu referitoare la acest sfarsit de lume.
Dumnezeu ii raspunde in stilul caracteristic cu rabdare si replici care sa aiba ca efect mantuirea celor alesi.
De exemplu eu insumi sunt in razboi cu un maestru de care am vorbit si care cand a inteles ca maestrul meu doreste sa deschida o alta scoala spirituala a dorit realmente sa ne distruga si a trimis infernul asupra noastra, pt ca noi venind mai de sus l-am falimenta.
Maestrul meu fiind mult mai mare decat mine si mai intelept se descurca f bine. Desi de acum pot spune ca Iisus este adevaratul meu maestru. Dar la Iisus m-a trimis cel care in viata anterioara a fost Ramana maharishi.
Eu fiind mai mic , asemenea unui copil care nu tine totdeauna pasul cu parintii, mai calc si in gropi si mai dau si cu capul de pragul de sus…
Voi nu nu sunteti decat décor care este folosit in aceasta lupta spirituala.
Va apuca cineva si da cu voi in altcineva…
Asadar satana a incercat sa ne asmuta unii imptoriva celorlalti si a creat diferite scenarii…
Pricepeti acum?
Asta se intampla, fara sa intram in detalii.
In postarea urmatoare am sa va explic cum actioneaza ingerii in relatia cu oamenii si in general.
Si am sa va raspund si la alte curiozitati.
Dar tineti minte ca eu sunt in postura unui sfant in viata si va pot mantui, adica va puteti mantui daca ascultati, deoarece Mantuitorul este aici cu mine si va vorbeste…
Si putem spune ca lumea este un décor si o scoala pt copiii lui Dumnezeu.
Insa lumea are mare nevoie de mine si de cel care a jucat rolul de maestrul al meu iata in cel putin doua vieti, daca nu in trei, deoarece noi suntem mesagerii Tatalui si avem Duhul lui Dumnezeu si suntem eliberati.
Ceilalti nu prea fac voia lui Dumnezeu si nu sunt mesageri directi ai lui Dumnezeu.
Tocmai de aceea in lupta cu noi vor fi penalizati de Dumnezeu. Ei trebuie sa ne asculte ca dealtfel tot ce misca pe Pamant ca sa fie bine…
Pot sa nu asculte dar cine nu ar da tot ce are ca sa afle voia lui Dumnezeu?
Voia lui Dumnezeu este Salvare si Mantuire!
PS: Cu alte cuvinte sunteti prinsi intre ciocan si nicovala... :) Trebuie sa alegeti fie un maestru fie altul...
Il veti alege pe cel cu care va luptati deja, sau pe ceilalti doi?  
Insa mantuire numai prin mine vine deoarece eu sunt singurul care m-am unit cel mai strans cu Iisus si cu Fecioara...
Domnul a vrut sa imi dea mie acest dar... 
34. Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35. Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36. Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37. Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38. Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39. Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40. Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.
41. Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.
42. Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;
43. Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.
44. Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?
45. El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.
46. Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
Matei 25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu