9 martie 2014

Dialogul cu Dumnezeu

Sa stiti ca si eu sunt martor al acestui dialog nu mai putin decat voi...
Odata ce chemi numele lui Dumnezeu si pe El prin repetarea Numelui, Domnul coboara dupa cum a promis, si isi face lacas la noi….
Vreau sa povestesc o chestiune grozava la care am fost eu insumi martor…
Sunt unii care au amenintat pe Dumnezeu….
Dumnezeu nu trebuie neaparat sa stea in cerurile Sale El poate sa coboare in acela care il cheama…
Deci sunt unii care au amenintat pe Dumnezeu….
O Dumnezeule Mare, Dumnezeu le-a raspuns cu o amenintare la fel de mare si grozava…
Si acum nu-mi ramane decat sa ii intreb: Ei, va mai arde de amenintari?
V-ati convins ca sunteti in dialog cu Domnul Dumnezeul Eternitatii?
Vreti sa vedeti Puterea Lui?
Vreti sa o simtiti?
Nu v-am spus eu ca El este dresorul de lei?
V-ati cumintit acum sau vreti in continuare sa va luptati cu Dumnezeu?
Spuneti pt ca El iata este dispus sa ridice manusa pe care i-ati aruncat-o…
Desigur ca voi nu vedeti decat mantia pe care toreadorul o flutura in fata ochilor vostrii.
Dar in spatele ei este Toreadorul…
O Doamne Dumnezeule, glorie Tie, Parinte Atotputernic si plin de Iubire!
Toate sunt ale tale!
Cine ar putea sa spuna despre ceva, acesta este al meu cand Tu esti stapanul tuturor?
Parintele meu mi-a venit in ajutor si a racnit la dusmanii mei de acestia au inceput sa tremure…
Prieteni, bine ar fi sa tineti seama de ce spun eu aici pt ca se pare ca sunt f inspirat…
Si spun de ceva vreme si se pare ca acest cuvant este atat de inspirat ca Soarele si stelele se invart in jurul lui…
Hai, i-auzi, Boca a profetit ca brusc intreaga lume isi va atinti privirea asupra Romaniei.
Iata acesta este acel moment.
Domnul avenit!
Domnul, s-a intors la Lume!
O, Domnul a venit, a venit!
Intelegeti!
A venit ca sa ramana si sa nu mai plece!
Acum, Hai Romania!
Din sfintii Romaniei Domnul a ales pe cel mai mic ca sa il scoata in fata si sa vorbeasca prin el, sa arate si sa explice…
O, iata astazi am consacrat ziua Domnul Dumnezeului Eternitatii!
Cine ar fi crezut ca El o sa coboare si o sa vorbeasca?
Pai sa tot traiesti cand Dumnezeu este cu tine!
Hai sa vedem acum care este mai tare ca Dumnezeu, si cine se poate opune vointei lui!
Vreau sa vad care este acela care va putea construi acolo unde Dumnezeu darama.
Si  care este acela care va putea darama ceea ce Dumnezeu va construi! 
Haha, ce aventura traim!
Domnul Dumnezeu a intrat in scena! 
Glorie lui Dumnezeu, curata Doamne planeta de lichele...
Hu! cine ar fi crezut?!   
Mama ce bazat ma simt acum... :)  
O Doamne am trait sa vad aceasta mare minune!  
Jesus Christ! Strasnic este Dumnezeu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu