9 martie 2014

Ce s-a mai intamplat in politica locala?



Acum ca au mai trecut cateva zile de la schimbarile politice locale putem sa analizam ce s-a intamplat de fapt.
Ne putem intreba asadar, PNL joaca la doua capete, adica s-a rupt in doua de ochii lumii in asa fel incat sa fie si la putere si sa fie si Opozitie?
Dupa cum a si anuntat ca vrea sa fie singura opozitie?
Asadar este un joc politic sau intr-adevar PNL s-a rupt in doua?
Oricum ar fi trebuie sa fim vigilenti deoarece pentru orice om constient este limpede ca singura Opozitie in tara asta a ramas BASESCU.
Daca este un joc ruptura PNL cu atat mai mult trebuie sa sustinem opozitia autentica care nu este PNL.
Daca pe bune s-a rupt iata ca Domnul a trecut la penalizarea PNL-ului.
De ce nu a PSD-ului intai?
Pt ca psd-ul era intr-adevar opozitie, dar ce cauta PNL in alianta cu PSD?
Isi cauta sfarsitul se pare...
Desigur ca noi am fi vrut sa vedem sfarsitul psd-ului.
Dar faca-se voia lui Dumnezeu.
Marea intrebare este : ce sanse avem ca sa aducem in turul doi un alt candidat care sa nu fie nici liberal si nici psd-ist...
Daca am reusi asta, ar fi o minune...
Am auzit ca Boc ar candida la Presedentie... 
Am putea incerca, am putea sa il rugam pe Dumnezeu sa ajunga un turul doi un candidat al singurei opozitii autentice: BASESCU.
Ce mai face Dan Diaconescu?
Eu aici am dat pt Danut sfatul cel bun care l-ar fi adus in turul doi...
Incet incet, cred ca oamenii inteleg cat de valoros este sfatul meu...
Haide BASESCU!
Parca v-am spus, dusmanii mei si ai nostrii au alergie la Basescu, cel mai mare om politic pe care Romania l-a avut dupa Revolutie.
Adevaratul Justitiar al Romaniei! Adevaratul erou! El si nu Vadim s-a pus in situatia de „a muri cu hotii de gat” dupa cum vadim spunea...
Haide hai ca Dumnezeu va scapa tara de Coruptie si comisionarita, de hotie si tradare.
Dar intai vrea sa ii convinga pe acestia sa se pocaiasca...
Pocaiti-va maica si puneti-va averile la bataie pt renasterea economica a tarii...
Dati legi pt tara si nu pt ca sa va razbunati pe dusmani...
Eu, cica dialogam cu Puterea care nu stiu ce are de gand cu tara asta care va deveni in curand un paradis... 
Haide Basescu!
Mama ce le-a facut Basescu, o sa ramana pt Istorie!  
Cine se va alia cu Basescu?
Cine se va alia cu Basescu in acest an si in urmatorii, acela sa aiba viata lunga in politica romaneasca! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu