9 martie 2014

Text dedicat dusmanilor mei

Iata Domnul vrea sa trimita acest avertisment fata de dusmanii mei.
Dragilor, Domnul ne tine pe toti in palma...
Va supravegheaza indeaproape...
Absolut toti ce veti face voi fata de mine, Domnul va face fata de voi...
Tot ce puneti voi la cale pt mine, Domnul va pune la cale pt voi...
Acum cred ca ati vazut cu ochii vostrii.
Si daca nu va linistiti in curand o sa va ia cine v-am spus ca o sa va ia daca nu va veti pocai...
Iata judecata voastra este la usi...
Voi insiva ati inceput sa va pregatiti pt ea...
Iata eu v-am lasat in plata Domnului, dar Domnul a venit si m-a incurajat si mi-a spus sa continui sa va predic pe la usi...
De voi depinde si sa nu va mirati daca Dumnezeu o sa imi asculte cererile si rugaciunile...
Daca un Ilie si un Enoh ar veni, eu ar trebui sa joc fata de voi rolul lui Ilie...
... :)
Dar de voi depinde...
Faceti-va asadar ce doriti ....
Pt ca orice imi veti face mie exact acelasi lucru, amplificat, se va face voua si alor vostri...
Iata razboiul bate la usa...
Nu vreti sa va pocaiti, nu vreti sa va linistiti, atunci sa fiti judecati dupa faptele voastre care s-au adunat in karma voastra.
Iata Domnul a vrut sa arate ca ma sustine!
 A vrut sa arate ca inca nu a venit vremea mea...
Fiti deci vigilenti pt ca Domnul nu o sa mai ingaduie de acum prea multe...
Asa cum s-a comportat Dumnezeu cu evreii vechiului testament, acelasi Dumnezeu nu a parasit pamantul si dimpotriva s-a intrupat si s-a urcat pe cruce...
Nu vreti sa ascultati, va aliati cu ungurii, va aliati cu masonii, va aliati cu mafia...
Spre judecata voastra vor fi toate acestea!
Dumnezeu v-a dezvaluit tuturor planul Sau...
Toti cei care nu lucreaza la planul Sau vor fi inlaturati, vor fi judecati.
Nu numai pe plan local ci si pe plan global.
Domnul a vrut sa arate ca nu de la mine vorbesc ci de la El...
Deci cu El va razboiti si nu cu mine...
El este Cel care conduce...
Eu nu sunt decat portavocea, trambita... 
Iata Domnul v-a vorbit si nu eu.
E drept ca mie imi place la nebunie sa vorbeasca prin mine...  
Cu mare bucurie v-am adus vestea cea buna si anume: ca Domnul sustine pe BASESCU.
Voi nu si nu, toti ati luptat impotriva lui Basescu.
Dar Domnul v-a arata ca El insusi il sustine si in zadar ati luptat pt ca mai rau v-ati facut. 
Iata pana si Crinutu s-a vazut cu partidul dezmembrat si nici macar nu se stie daca v-a mai ajunge Presedinte...
Si cum striga el ca din gura de sarpe de la tribuna parlamentului impotriva lui basescu...
Ia vedeti acolo caseta si clarvazatorii sa spuna daca nu este posedat de un duh rau...
Eu am spus aici asta...
Am avertizat, am tot spus, in zadar...
Minune insa, cum spun asa se si intampla...
Vine insa si randul celorlalti...
Iata Domnul m-a incurajat.
Eu am obtinut tot ce se putea obtine pe Pamant: l-am obtinut pe Dumnezeu! 
Sunt pregatit sa plec in fiecare clipa! 
Sunt perfect pt a predica Cuvantul lui Dumnezeu in fata oricarei mafii si in fata oricarei puteri pamantesti.
Veniti la mine deci si buni si rai.
Eu am puterea de a mantui! Mantuitorul este cu mine si ma locuieste si mantuieste!
Hai Doamne Iisuse, Haide Dumnezeu al Eternitatii vorbeste si actioneaza prin mine asa cum nu ai putut sa o faci in acesti 2000 de ani.
Iata tu ai strans un auditoriu cu adevarat elitist.
Spune-le in continuare care este voia Ta sfanta si ce va fi pe Pamant! 

17. Ilie era om, cu slăbiciuni asemenea nouă, dar cu rugăciune s-a rugat ca să nu plouă şi nu a plouat trei ani şi şase luni.
18. Şi iarăşi s-a rugat şi cerul a dat ploaie şi pământul a odrăslit roada sa.
Iacov 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu