16 martie 2014

Domnul in copilaria mea...

Ti-am povestit un lucru pe care nu il stie absolut nimeni si pe care nimeni nu ar fi putut sa il afle...
Cand eram mic si aveam vreo doi trei ani mama mea imi spunea la ureche ca voi fi ambasador cand voi fi mare...
Pana de curand nu am inteles ce fel de ambasador voi fi, ba chiar numai de curand mi-am amintit asta...
Nu trebuie sa devin amsador pt ca deja sunt.
Sunt ambasador al lui Iisus...
Si al Fecioarei Maria...
Al Tatalui ceresc.
S-ar putea sa imi pun program la ambasada mea: Luni tatal, marti mama divina, Miercuri Fiul, joi ingerii, vinerii extratrestrii...
Fiecare vrea sa se intalneasca cu altcineva.
Unii nu au incredere decat in Spiritul Suprem.
Altii dimpotriva daca nu vad si nu aud pe Iisus nu cred...
Unele femei insa nu se incred decat in mama divina sau in fecioara.
Dar sunt si altii care cred ca doar extraterestrii detin Adevarul si numai ei sunt de incredere...
In afara de asta mama mea imi mai spunea cateva povesti dintre care una imi placea f mult...
Domnul mi-a revelat ca imi placea pt ca nu este altceva decat o parabola a Lui...
Povestea celor trei purcelusi, este parabolade la sfarsitul capitului 7 din Matei.
Imi placea f mult aceasta poveste si in fiecare seara o rugam pe mama mea sa mi-o spun iarasi si iarasi...
Niciodata nu ma saturam de ea...
Mai imi spunea si capra cu trei iezi dar cea cu purcelusii era favorita mea...
Domnul mi-a vorbit in multe feluri iata si Dumnezeu mi-a pus in vedere inca de mic sa merg impreuna cu Iisus in aceasta viata...
Asadar Domnul imi spunea prin aceasta poveste parabola cu ridicarea casei pe stanca... Stanca fiind El...
Culmea, copil fiind Domnul mi-a aparut intr-un vis extraordinar ce vorbea nu despre viata ci despre moartea mea...
Cat de desavarsit este Domnul!
Parea sa imi spuna, nu iti fa griji, iata eu te astept la sfarsit ca sa te iau cu Mine...
El stia deja toata viata mea si nu mi-a spus nimic despre ea ci statea la sfarsitul ei, eu eram in groapa si El a venit sa ma scoata acolo...
F tare sa ii spui unui copil astfel de lucruri...
Iti spun ca de atunci Iisus nu mi-a mai aparut in nici un vis. Vorbesc cu El acum de multe ori dar acesta a fost singurul vis... 
Iata ti-am dezvaluit cum Domnul era cu mine inca din copilaria mea...
Fii atent cat de profunde sunt aceste povestiri deoarece mesajul meu spiritual mai ales pt crestini se bazeaza pe ele prin gratia lui Dumnezeu.
Capitolul 7 din Matei spre sfarsit...
Tine minte ca mesajul meu pt crestini se bazeaza pe versetul Matei 7 :21.
De patru ori cifra 7... 
Imi amintesc perfect cum traiam intens fuga purcelusilor care isi construisera casa din paie sau din lemn spre cel care o avea din caramida... 
Si il admiram f tare pe acest purcelus care ii primeste in casa ui pe ceilalti doi si nu vrea sa deschida lupului... 
Ma identificam cu el evident.
Este fascinanta calatoria si aventura spirituala care este viata, nu-i asa?

24. De aceea, oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi la îndeplineşte asemăna-se-va bărbatului înţelept care a clădit casa lui pe stâncă.
25. A căzut ploaia, au venit râurile mari, au suflat vânturile şi au bătut în casa aceea, dar ea n-a căzut, fiindcă era întemeiată pe stâncă.
26. Iar oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi nu le îndeplineşte, asemăna-se-va bărbatului nechibzuit care şi-a clădit casa pe nisip.
27. Şi a căzut ploaia şi au venit râurile mari şi au suflat vânturile şi au izbit casa aceea, şi a căzut. Şi căderea ei a fost mare.
Matei 7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu