15 martie 2014

Sfaturile mele salvatoare...



Sfaturile mele se pot vedea, ele raman marturie, negru pe alb scrise.
Am dat sfatul cel bun in politica... Priviti cat de inspirat am fost.
Basescu impreuna cu Americanii si cu Merkel fac nu numai Romania Mare dar si Europa Mare.
Domnul a avut dreptate cand a spus, nu numai prin mine dar si prin altii cum sunt cei de la Pucioasa: DUMNEZEU SUSTINE PE BASESCU!
Ei nu si nu, s-au revoltat au sarit in sus, Au asta ne inchide pe toti!
Daca ar fi ascultat trebuia sa mearga la el umili: Coane, jupane, hai sa o dam la pace...
Poate el ar fi zis, nici vorba, va arunc pe toti in inchisoare...
Dar pana la urma il induplecau...
Ei nu si nu...
Crinu le scotea la foc automat de am ramas toti masca...
Va amintiti, parca innebunise, i-a spus, nici mai mult nici mai putin lui Merkel sa se spele pe cap cu Base...
Ce face? Au, nu am auzit bine? Ii spui asta celei mai mari doamne a Europei...
Le-a mai zis si americanilor ceva sa il tina minte...
Daca ar fi ascultat de mine...
Daca ar fi ascultat de mine multi altii prinre care si Dan Diaconescu...
Danut, pai cum sa te lasi tu pacalit de aia care ti-au inchis televiziunea ?
Din punctul meu de vedere oricine inchide o televiziune e pericol public...
Eu aici, repet, eu aici am dat sfatul salvator...
Si in continuare astia nu au nici un plan, da nici un plan pt tara, si se gandesc numai cum sa dea legea aia a gratierii.
Nici nu aveau alt plan.
Si Basescu a stiut asta si a spus-o de la inceput...
L-au suspendat exclusiv ca sa scape de ce venea peste ei... De justitie.
Si in continuare tot la asta rumega...
Eu am spus asta aici de la inceput...
Eu am avut dreptate tot timpul...
Deci, in continuare va intreb, sunteti siguri ca vreti sa iasa lucrurile asa cum vreti voi?
Voi nu stiti ce sa cereti si ce sa faceti, va faceti singuri rau.
Ah, si nu am nici o vina ca Base a scazut in sondaje cu taierea salariilor si inchiderea spitalelor.
Le-a aruncat asa direct fara sa aiba nimeni timp sa-si dea cu parerea...
Am incercat sa dregem busuiocul dupa.
Iar dregerea busuiocului insemna ca nu trebuie sa ne intoarcem inapoi...
Ce au castigat deci liberalii unindu-se cu psd si luptand impotriva lui base?
Nimic, au guvernat si ei un pic...
Trebuie sa retinem ca iarna nu-i ca vara si nici Basescu ca psd-ul...  
Degeaba va strafocati voi, degeaba dati cu cascheta de pamant, sau sa-i spunem caşcheta?
Salvarea este la Dumnezeu si Dumnezeu ma inspira si pe mine uneori...
PS: Astia acum vor sa inchida tot, orice gura care ii critica, vor sa inchida televiziuni, emisiuni, sa suspende moderatori, jurnalisti, blogeri... 
F bine, ca sa vedeti ce ati votat...  
PS: Nu cumva s-a facut tandari PNL-ul? Unde e ala cu tricoul de tot striga impotriva lui basescu?
Inca odata va intreb: sunteti siguri ca stiti ce faceti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu