20 martie 2014

Dumnezeu este asemenea unui borcan cu dulceata!



Suntem exact unde trebuie sa fim. Acesta este locul ideal pt desavarsirea noastra.
Ba chiar viata pe Pamant este un mare dar divin pt ca de aici putem deveni dumnezei...
Atentie, numai de aici se poate deveni Dumnezeu.
Aici Domnul a coborat sa se intrupeze...
Sa ia trup...
Cat de glorios !
Domnul Dumnezeu a coborat in lume...
Si toate lumile s-au inchinat Lui si L-au venerat si l-au laudat...
Ce lectie uluitoare este viata Lui in lume...
In trei ani El a siderat intregul Infinit prin actiunile, minunile si Cuvantul Lui...
Cat de perfect, cat de dulce, cat de sublim este acest lucru sa stii ca atingand pe Iisus atingi pe supremul Dumnezeu...
Cata gratie, ce uluitoare binecuvantare!
Cel Etern sa coboare si sa paseasca pe Pamant !
Si din Iubire sa se sacrifice pt copiii sai...
Ce lectie uluitoare, ce profunzime de negrait!
Cata glorie!
O, ce fericire!
Acesta este Absolutul!
Sa il contempli pe Dumnezeu luand forma si manifestandu-se, vorbind!
Eu sunt Calea, Adevarul si Viata!
El este Calea,  Adevarul si Viata!
El este Dumnezeu!
O, am dat de Dumnezeu si dansez repetandu-i numele si contemplandu-i Maretia si Iubirea!
El este aur sublim!
Acest aur sublim se revarsa in mine si devin si eu aur sublim!
Ascultati, toate religiile il preamaresc dar nu toate il recunosc!
Tocmai cand era sa ma vait ca copilaria mea s-a terminat a inceput o alta copilarie...
Cea divina.
O copilarie fara de sfarsit!
Probabil ca intai devenim copii ai lui Dumnezeu, apoi fii si apoi dumnezei...
Probabil ca unii vor sa intrerupa devenirea si sa se dizolve in Absolut.
Dar eu sunt asemenea unui copil mic care a dat de borcanul cu dulceata...
Dulceata din borcan este Dumnezeu si eu nu am cum sa ma satur de dulceata...
Ati vazut? Cand copilul gaseste borcanul cu dulceata spune: Oooo...m!  :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu