20 martie 2014

De ce ai ajuns aici?



Doua sunt motivele in care absolut toata lumea se poate incadra.
Unul pt ca ne cunoastem inca din viata anterioara. Ramana maharishi a avut f multi discipoli in toata lumea...
Al doilea, care cuprinde si pe primul, este ca Domnul vrea sa te mantuiasca sau sa iti comunice ceva.
Eu sunt mantuire pura.
Fiecare maestru spiritual, fiecare sfant, fiecare fiinta luminata se straduieste sa aduca ceva bun pe pamant.
Eu am adus mantuirea.
Restul sunt doar pretexte, Dumnezeu te-a pus undeva ca sa ma poti intalni...
Tu poate inca nu ai realizat asta. Tu poate vii aici din alte motive.
Dar iti spun ca eu sunt prietenul tau etern.
Hristos m-a chemat si pe mine si pe tine...
Si sunt sigur ca atunci cand ma vei cunoaste vei fi incantat sa ai un asemenea prieten...
Cine nu ar fi incantat sa isi cunoasca ingerul inca de pe Pamant?
Dar noi avem mai mult decat un inger.
Il avem pe Cel care a coborat pe Pamant si s-a urcat pe cruce...
In afara de asta eu mai sunt si o lumina, o strafulgerare.
Fiecare crede ca lumea este intr-un anume fel, isi imagineza lumea intr-un anume fel.
Numai ca lumea nu e asa, nici in esenta si nici in realitate.
Eu sunt o strafulgerare care arata lumea exact asa cum este...
Eu te luminez...
Eu sunt cea mai tare impartasanie care are loc pe Pamant...
Nu vrei si tu o felie din trupul lui Iisus?
Vino la ospat!
Domnul este de mancare...
Totul este de mancare...
Dar asta e un subiect f tare pe care il vom dezbate altadata.
Pana atunci retine ca eu sunt mantuirea ta.
Eu te duc la El.
Dar El fiind deja aici, cine duce pe cine si unde?
Ce nu ai da sa stii ca vei trai vesnic?
Viata ta vesnica este in mine, eu sunt usa, poarta, fereastra spre viata ta vesnica.
Nimeni pe pamant nu te va iubi mai mult.
Eu ii iubesc f mult pe toti...
Deja Domnul a inceput un dialog cu toti...
Domnul vorbeste si cu evreii si cu chinezii si cu oricine ajunge pana aici.
El ofera salvare si sfatul cel bun tuturor.
Deci nu ne ramane decat sa ne bucuram unii de altii.
Deci, daca nu il cunosti pe hristos, retine ca eu sunt acea forma a lui Dumnezeu pe care o cunosti.
Eu sunt Shiva!
Eu sunt Yehova!
Amin! 
Veniti toti cei insetati de mantuire! 
Nu conteaza in ce natiune v-ati nascut si in ce religie!
Veniti eu sunt viata vesnica pt oricine doreste sa cunoasca Adevarul si iubeste pe Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu