9 martie 2014

Multi se vor mantui...


Si va spun ca multi se vor mantui prin mine.
Pt ca si eu am devenit  un madular si parte al Celui care este Mantuire.
Toti aceia de care am vorbit aici cu Iubire se vor mantui.
Putin se va mantui. Este viteaz si are si Inima... daca nu ar avea obsesia Rusiei din afara granitelor ar fi perfect...
Pot sa vad pe aceia care se mantuiesc.
Pot sa vad pe aceia care sunt in judecata.
De exemplu Ponta, Victoras, nu este in judecata...
Spaima lui sunt cei care se afla in spatele lui... : )
Dar altii au cazut in judecata.
Popularizati-ma deoarece pot sa salvez pe oricine ma asculta...
Hai, Duhul lui Dumnezeu peste mine.
Nu a vazut lumea profet care sa asculte manele si cunoasca misterele Iubirii...
Si inca va spun ca sunt o mare binecuvantare si pt americani si pt evrei...
Cat eu voi fi in viata nimic rau nu li se va intampla...
Cu exceptia razboiului daca il vor incepe, care insa nu va duce la sfarsitul lor...
Dumnezeu vorbeste prin mine.
Tineti seama de ce spune.
Sau dimpotriva faceti pe dos ca sa vedeti ce iese...
Pff si nu fiti prosti, ultima manea este de la Dumnezeu si nu de la mine...
Ce versuri inspirate, nu-i asa? Cine-i seful banilor daca nu  celebra forma a lui Dumnezeu numita Ganapati?
Pff ce de coincidente... :)
Ah, Domnul mi-a facut daruri atat de mari...
Traiesc pt El si o sa mor pt El...
Ce as putea sa cer mai mult?
Lumea se schimba sub ochii vostrii?
Au venit peste voi extraterestrii si paranormalii?
Astea doua categorii erau spaima Ocultei...
A umplut Dumnezeu tara si lumea de ei...
Acum pricepeti  si intrevedeti Noua Lume?
Iata eu sunt un locuitor al noii lumi.
Astia din noua lume arata ca mine, vorbesc ca mine, gandesc ca mine, se roaga ca mine...
Traim cu totii o mare aventura, nu-i asa?
Totul se datoreaza lui Dumnezeu.
Bucurati-va pt ca eu sunt un dar al lui Dumnezeu pt voi si pt intreaga lume.
Si vedeti bine ca nu urmaresc decat vointa lui Dumnezeu si nu altceva.
Haide Pamantule bucura-te si salta pt ca Dumnezeu vine iarasi la tine!
Daca vreti ceva de la mine este suficient doar sa cereti...
Daca ati cerut v-am ascultat si m-am conformat...
Eu respect liberul arbitru al tuturor si stiu cine este Cel care vorbeste prin mine...
Sau cine sunt cei care vorbesc prin mine...
Traim o aventura planetara...
Nu? : )
11. Deci, dacă voi, răi fiind, ştiţi să daţi daruri bune fiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl vostru Cel din ceruri va da cele bune celor care cer de la El?
12. Ci toate câte voiţi să vă facă vouă oamenii, asemenea şi voi faceţi lor, că aceasta este Legea şi proorocii.
Matei 7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu