9 martie 2014

Raspuns la replica unora: Eu sunt un Salvator pt toata lumea



A haha, unii s-au simtit vizati de textele mele anterioare si s-au gandit sa dea o replica.
Sa va mai explic inca odata.
Eu sunt o mare binecuvantare pt absolut toata lumea.
Exact asa cum sunt, nedesavarsit sau in curs de desavarsire.
Pt toti aceia care nu se roaga zilnic cel putin o ora eu sunt singura sansa de mantuire.
Eu sunt pt ei Calea Adevarul si Viata.
Eu nu am dusmani. Si apoi cum as putea dusmani niste muste care astazi sunt si maine nu vor mai fi?
Mi-a facut placere sa ma confrunt cu fiinte care au puteri paranormale si care au vrut sa ma suprime la unison cu Satana...
Da, asta da batalie.
Dar de morti nu ma iau pt ca nu este treaba mea. Lasa mortii sa-si ingroape mortii spune Domnul.
Treaba mea este sa fiu o portavoce si un instrument al cerului.
Uitati-va bine la mine pt ca eu sunt ceea ce Dumnezeu spune ca sunt pt voi si sunt singura, dar singura cale ca voi sa va mantuiti adica sa scapati de moarte.
Numai prin mine puteti renaste in Dumnezeu.
Eu sunt mama voastra spirituala.
Sunteti niste tantari si daca nu sunteti cuminti Dumnezeu o sa va zapaceasca in curand de o sa regretati aceste timpuri in care traiati linistiti si lucrati pt cei care cred ei ca ar avea ceva de spus pe pamant.
Oricine conduce este in slujba cetateanului, este un slujitor al cetateanului.
Putin, Merkel si Obama slujesc cetateanul.
Si daca nu fac asta isi vor face singuri rau.
Deci voi sunteti ca iarba pamantului. Cine se uita la iarba si o baga in seama?
Nimeni nu poate sa-mi faca rau deoarece Dumnezeu este un Alchimist desavarsit si orice vine dinspre exterior inspre mine se transforma in binecuvantare.
Domnul v-a adus la mine ca sa beneficiati de mine si eu de voi...
Si va mai spun ceva: tot ce nu ati lasat sa fie ca mine si ati facut ca voi veti regreta in curand deoarece eu sunt mereu mai inspirat decat voi.
Asa ca va spun ca voi sunteti pt mine o mare binecuvantare si un mare ajutor.
Multumesc lui Dumnezeu pt asta.
Dumnezeu se foloseste de tot ce misca inclusiv de satana pt desavarsirea Creatiei.
Va salut din mers.
Urmati-ma si ascultati-ma daca vreti sa va mantuiti.
Pt ca pot sa mantuiesc pe oricine vreau daca vreau...
Adica pot sa dau viata oricui...
Nu este suficient sa va atingeti de mine, trebuie sa ma iubiti si ascultati.
Altfel va urez moarte usoara.
Ce conteaza daca muriti maine peste 20 de ani sau peste 30?
Si daca cineva ar putea sa spuna: rau cu mine va asigur ca fara mine ii va fi cu mult mai rau deoarece eu sunt o salvare pt absolut toata lumea.
Eu aici dat sfatul salvarii pt toti. Si unii chiar se salveaza, cei care asculta.
Si va spun ca Basescu si Udrea si Boc se vor mantui si vom petrece in cer de mama focului si in eternitate...
Hai ca sunt inca profetul ideal si veti descoperi ca tot ce vine de la mine este binecuvantare.
Chiar daca este o cruce...
Mancati-ma si impartasiti-va cu mine pt ca eu sunt o impartasanie ce aduce viata vesnica...
Eu nu va pot face nimic, nici macar nu va cunosc.
Dar toti suntem in palma lui Dumnezeu si daca nu sunteti cuminti o sa va lase sa cadeti din palma Lui.
Mai bine cumparati-va rozarii si spuneti rugacinea si formula asa cum v-am invatat.
Eu va spun ca incurand o sa inceapa pe pamant o asa harababura incat o sa uitam unii de altii incercand sa ne salvam viata...
Care este relatia voastra cu Dumnezeu?
Va simtiti amenintati de Dumnezeu? : )
Eu sunt acel Dumnezeu si altul voi nu o sa vedeti daca nu ma ascultati.
Adevar v-am spus…
Cercetati cu atentie si vedeti ca eu sunt un salvator, inclusiv pt voi.
Eu am dat sfatul salvarii pt toti si cine nu a ascultat a fost prins din urma de judecata…
Eu sunt un salvator inclusiv pt voi ca si pt oricine.
Sfatul meu poate salva pe oricine incepand cu  satana si orice demon si pana la orice om care nu este inca salvat.
Si daca este deja salvat ii va fi totusi de mare ajutor.
M-am confruntat cu tot ce este bun si puternic in Romania.
Nimeni nu este mai bun decat mine.
Dar sa stiti ca am pile mari in cer…
Care vorbesc prin mine aici si fac semne pe tot Pamantul…
Nu va faceti rau singuri prin cine stie ce atitudine ciudata fata de cel care este ajutor si binecuvantare si mantuire pt toata lumea, mai ales pt voi…
Eu va spun ca pana acum oamenii erau loviti si nu stiau de ce si de cine.
Noi avem sansa sa descifram semnele si judecatile lui Dumnezeu…
Sunt un mare lider pt ca m-am unit cu marii lideri din Cer…
Cu Supremul Lider!
Care este Iubirea Suprema dar si Spaima Spaimelor pt cei rai. 
Aveti prietenia mea desi nu va cunosc si ce as putea vedea la voi cand am vazut pe pamant pe cei uniti cu Dumnezeu.
Urmati-ma pe mine pt ca al doilea pt voi Dumnezeu nu va mai trimite.
Inca o data spun: Urmariti si vedeti ca am dat sfatul cel bun pt toata lumea, inclusiv pt voi. 
Treaba voastra ce faceti, fiecare raspunde de el insusi si nimeni nu este judecat decat de propriile lui actiuni.
Dar voi de Dumnezeu nu ati stiut pana acum decat din carti.
Prin mine va intalniti cu El pt prima data... 
Eu nici macar nu exist, sunt doar un instrument si un vehicul al salvarii, al Spiritului.
Voi nu aveti ce sa-mi spuneti si Dumnezeu o sa va arate ca e mai bine sa faceti ca mine decat ca voi...
Credeati ca lumea asta e fara Dumnezeu? 
Priviti-ma cu atentie deoarece eu sunt o fiinta ce a renascut in Spirit si care va trai vesnic si prin mine Dumnezeu va vorbeste... 
Cine o sa va salveze pe voi? 
Tot ce faceti se va intoarce la voi de aceea faceti numai bine tuturor la fel cum si eu fac.  
Eu sunt o binecuvantare pt intreaga planeta deorece Domnul a coborat la mine si va vorbeste in direct... 
Repet, eu nu omor nici macar mustele, sunt deosebit de bun, cald si bland.  
Este o mare gratie si binecuvantare sa ma intalniti, mai ales ca este posibil ca Scriptura sa vorbeasca despre mine. 
Sunteti bineveniti desi nu vedeti ca Dumnezeu v-a adus aici ca sa va binecuvanteze...

22. Iar Iisus i-a zis: Vino după Mine şi lasă morţii să-şi îngroape morţii lor.
Matei 8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu