5 martie 2014

Viziuni cu Fecioara Maria




1. Am vazut-o pe Fecioara de departe cu pantecele foarte mare, insarcinata. Cand s-a apropiat am vazut ca avea Pamantul in maini si mi-a spus: Am sa-l nasc din nou!
2. Iarasi am vazut-o cu pantecele mare care era plin de foarte multi copii.
3. Mi-a spus: Vei fi scribul meu! Apoi am vazut-o apropiindu-se intr-o rochie de epoca foarte larga care se tot largea pana ce s-a transformat in Pamant. Ea statea deasupra Pamantului si scria intr-o carte. Apoi a venit langa mine si mi-a aratat cartea deschisa si mi-a spus: Este Istoria Umanitatii!
Mi-a spus inca din meditatie sa impart cu voi acestea.
Ar fi multe de povestit, poate ca s-ar scrie o carte intreaga.
O faza amuzanta: Mi-am imaginat la un moment ca mi-ar da o palma... Imediat mi-a spus: Daca ti-as da o palma ai muri pe loc!  
Aceste trei zile care au trecut i le-am consacrat ei cu tot cu meditatii si actiuni. 


Am mai vazut-o asemenea unei femei musulmane avand intreg gatul si capul acoperit, numai chipul i se vedea. Numai ca era acoperita cu o imbracaminte deschisa la culoare, cenusie si  mi-a spus: Tot eu ma ascund si in spatele Islamului...
Asta apropo de Gabriel care i-a aparut si ei si lui Mohamed...
Sa fiti iubiti! :)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu