28 aprilie 2014

Care e varianta cea mai buna?

Multi se intreaba care e varianta cea mai buna. Am vazut si in jurul meu oamenii, intai vor una si apoi alta si apoi se gandesc daca nu era mai bine altfel.
Cea mai buna este varianta mea.
Cea mai buna este vointa lui Dumnezeu.
Daca ce am facut la un moment a fost vointa lui Dumnezeu, atunci nu exista o varianta mai buna.
Cei care nu isi dau seama de acest lucru , ca si poporul roman, vor trebui sa voteze mereu psd si apoi sa realizeze ca cea mai proasta varianta , oricum o dai, e psd.
Nu poate nimeni sa aiba dreptate inaintea mea decat daca e de aceeasi parere cu mine.
Dar Domnul mi-a atras atentia ca uneori trebuie sa respect si vointa celorlalti pt ca asa acestia se judeca mai repede.
Dar trebuia sa va atrag atentia ca varianta mea e cea mai buna si ca orice actiune se intoarce la cel care o face.  
Cum ar putea omul care doarme sa aiba dreptate in fata celor treziti?
Asa si voi, deci daca  nu deosebiti intunericul de lumina si binele de rau,  cum ati putea sa castigati orice confruntare cu mine?
Din rau in mai rau ca si tara care, in mod absurd si inexplicabil, spera ca ar putea sa iasa ceva bun cu psd-ul.  
Daca nu avem de ales decat dintre doua rele si nici un bine, atunci trebuie sa alegem raul cel mai mic.
In politica psd ul nu a fost niciodata raul cel mai mic ci de departe cel mai mare.
Numai ca liberalii, in orbirea lor, au adus din nou acest rau la putere.
Tocmai de aceea pe liberali ii pedepeseste Dumnezeu intai  si ii dezbina.
In fine toti se pedepsesc prin popriile fapte si prin neascultare de Dumnezeu.
Dar eu ma mir ca apar mereu tot felul care cred ca stiu ei ce  e mai bine sa faca.
Pff…
Pai va anunt ca de mai multe ori pe zi Fecioara imi spune: O sa regreti daca faci asta…
Iar Iisus tocmai mi-a spus, fa ca ei pt ca sa pot sa ii judec mai repede…
Intr-adevar pedeapsa nu vine niciodata atata timp cat profetul profesteste, pt ca orice profetie este una vertisment pana ce se indeplineste.
Ma crucesc de prostia oamenilor.
Dar datoria mea e sa va spun.
Dumnezeu va aduce la ascultare intreaga planeta in cateva decenii.
Iar a asculta de mine e similar cu a asculta de Dumnezeu.
Daca Dumnezeu vede pe cineva ca doreste sa asculte de mine, imediat se duce la el si il ajuta.
Si eu sunt nimic fara Dumnezeu, dar in fata mea, atata timp cat Domnul ma inspira, nu veti avea niciodata data dreptate.
Niciodata.
Pfff, de mai bine de trei vieti castig orice lupta.
Si o voi castiga si pe aceasta cu intreg Pamantul.

Nimeni, nimeni de mai multe vieti nu are dreptate in fata mea.
M-am confruntat cu gigantii Pamantului, cu aia care au samadhi si aura cat blocul si am castigat. 
Probabil de asta Dumnezeu m-a si ales capetenia celor 501 de osho...
Daca fac ca voi Dumnezeu va va judeca degraba.
Va las timp de gandire. 
Daca omul vrea sa cada in judecata lui Dumnezeu cu orice pret, cine sunt eu sa ma opun?

34. Căci cel pe care l-a trimis Dumnezeu vorbeşte cuvintele lui Dumnezeu, pentru că Dumnezeu nu dă Duhul cu măsură.
35. Tatăl iubeşte pe Fiul şi toate le-a dat în mâna Lui.
36. Cel ce crede în Fiul are viaţă veşnică, iar cel ce nu ascultă de Fiul nu va vedea viaţa, ci mânia lui Dumnezeu rămâne peste el. 
 Ioan 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu