28 aprilie 2014

Cultivarea Omului este unul din sensurile Vietii



 Am vazut de curand o persoana care se lauda pe blog ca ar fi acreditata de guvern…
Pai draga, asta nu e un motiv de mandrie si lauda.
S-a intamplat sa fiu pe faza si sa vad chiar de la inceput cum au fost promovati ministrii Ponta.
Care injura mai tare la tv pe Basescu ala ajungea ministru.
Nu conta ministerul, se gasea loc pt fiecare daca injura eficient la tv pe basescu.
Spre socul si groaza mea la Cultura a fost promovat ala care a injurat cel mai tare pe Plesu. Adica fostul ministru, acum nu stiu cine e ministru al Culturii.
Deci cum sa te mandresti ca esti acreditata de guvern?
Asta inseamna ca si tu esti un pic saraca cu Duhul…
Pt ca oameni buni, de asta continui sa scriu.
Acest spatiu este un spatiu al culturii spirituale in primul rand si al culturii in general.
Lumea este inculta, neslefuita, lipsita de minte si experienta.
De aceea unul din scopurile Vietii si Divinitatii este sa cultive Omul.
Daca noi europenii si americanii suntem prosti cum trebuie sa fie islamistii, africanii si ceilalti?
De aceea trebuie sa ne cultivam.
De aceea l-am admirat mult pe basescu cand l-a luat pe Plesu ca consilier.
Eu aici fac instructie cu liderii care conduc statul si lumea.
Ii luminez.
Domnul face asta deoarece lumea de maine vine cu alte provocari…
Lumea de maine vine cu oameni iluminati si supradotati, cu oameni divini, cu extraterestrii, cu calatorii interplanetare.                                                             
Tocmai de aceea Dumnezeu spune ca este bine sa fim lipsiti de orgoliu.
Ce te faci daca ajunge lider cineva f orgolios?
Trebuiesc promovati oameni cat mai umili si cat mai cultivati.
Altfel exista riscul sa fim condusi de o clica de barbari ignoranti al caror scop sa fie exclusiv averea persoanala.
Iarasi am fost socat cand am vazut ca astia care ne codnuc au lasat deoparte orice alte preocupari in afara de furt.
Cu o sigura exptie: asigurarea pensiilor si salariilor.
Nu din vreo strategie economica ci din imprumuturi.
Suntem condusi de idioti.
O mafie periculoasa care aproape ca a distrus tara si care nu vrea sa mai plece de la putere.
Uneori este enervant si frustrant deoarece cand vrei sa sustii pe cineva nu ai timp sa ii dai sfaturi.
Am vazut multi comentatori pro PDL si pro Basescu care l-au criticat ca a taiat salariile si astfel si-a taiat aproape de tot craca de sub picioare.
Sigur, eu pot sa inteleg. Dar nu e usor.
Dupa ce ca a imprumutat o caruta de bani, trebuia sa asigure salariile si pensile.
Si daca tot trebuia sa faca ceva, nu trebuia sa se sacrifice pe sine si sa ne lase cu nebulosii din psd.
Base ai facut pe eroul si acum cine stie cand mai scapam de psd.
I-ai disperat pe toti si intr-adevar ai demonstrat ca sunt prosti, lispiti de caracter si orice strategie pt tara.
Dar acum ce facem?
Mandatul expira si noi ramanem cu acesti prosti, inculti si mafioti care in toti acesti ani nu au avut nici o alta preocupare decat sa te injure.
Toti sunt idioti, pana si astia din securitate.
As fi tentat sa lucrez pt ei si sa ii ajut si luminez.
De ce sunt idioti?
Personal am constatat ca nu sunt in stare sa urmareasca un telefon decat daca li-l dai si mai si semnezi sub el.
Si am vazut cu totii la tv cum un om a murit datorita incompetentei lor.
Numai ca mi se pare penibil sa fii securist.
Hai sa zicem ca siguranta statului ar fi ceva pozitiv.
Dar asta in parte este sinonim si cu siguranta mafiotilor care ajung la putere plus ca informatiile pot ajunge si pe mana Ocultei.
De aceea nu e tocmai rea idea lui basescu de a promova pe Morar si de a-i lumina pe romani astfel.
Este bun mesajul: fratilor, astia ne salveaza de mafie.
Daca astia sunt corecti si isi vor face datoria, incet incet vor curata orice forma de mafie.
Acesta este un lucru bun.  Sa dam Putere Justitiei pana scapam de mafioti.
Zi de zi ma sochez de prostia si lipsa de lumina a oamenilor.
Am sa va luminez, am sa fac din voi Oameni.
Numai ca fiti atenti, pt ca sunt multi care nu vor ca oamenii sa fie luminati.
Mergem inainte cu lumina.
Nu imi cautati nod in papura deoarece altul mai bun nu veti avea.
Eu sunt singurul care ma daruiesc umanitatii intregi si nu numai celor alesi.
Eu vreau sa ii luminez si salvez pe toti.
Imi si place sa vad cum iese omul din intuneric si spune:
Wow, nu-mi imaginam asa ceva!
Incet si cu rabdare sa lucram la planul lui Dumnezeu si la salvarea tarii si a lumii.
Doamne ajuta-ne! 
PS: Eu si cei ca mine, cei credinciosi, suntem siguranta statului! Cu cat cineva se apropie mai mult de Dumnezeu, cu atat Dumnezeu binecuvanteaza si asigura statul respectiv. Dovada este ca statele masonice sunt in descompunere si profetiile le prevestesc sfarsitul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu