27 aprilie 2014

Uluitoarele profetii ale Fecioarei Maria despre sfarsitul lumii si cutremurul ce va duce la daramarea Bucurestiului



Aseara Fecioara a venit langa mine si m-a pus sa recitesc profetiile lui SundarSingh in intregime.
Chiar am scris textul de mai jos aseara, ce e pus intre ghilimele, si am mai adaugat cate ceva la el acum.
Insa mi-a spus ca astazi voi publica si anume exact acum.
“Fecioara a binevoit sa ma viziteze, plina de gratie, si de bunavointa, vesela, dinamica si plina de zambete si glume.”( Fecioara se manifesta fata de mine ca o femeie perfecta. Si stie ca imi plac ironiile si glumele… De aceea este ironica cu mine adesea, ceea ce imi place f mult.)
“S-a asezat cu fundul pe biroul meu, in stanga mea, si mi-a poruncit sa recitesc Profetiile lui Sundar Singh.
Avea sa-mi arate ceva acolo…
Trebuie sa mai spun ca aceste lucruri au fost profetite si de o alta persoana care are clarvedere si care vedea Bucurestiul praf si pulbere, daramat si inundat…
La acestea se adauga si atitudinea capeteniilor celor 501 de osho sau sfinti.
Astia sunt incredibil de mari , m-am cutremurat eu insumi vazandu-I  in stare de uniune cu Dumnezeu si desigur ca m-as bucura sa fiu si eu macar al 501-lea…
Este important ce face Dumnezeu cu ei…
Cam toti si-au luat zborul din bucuresti…
Capeteniile au plecat din Bucuresti…
Am vazut ca multi tot avertizeaza Bucurestiul cu cutremur.
In plus astia vor sa sape dupa gaze pe langa Vrancea…
Fecioara spune ca vor fi trei semne inainte de acest mare cutremur:
- va fi un an secetos.
- la putere va fi un om neiubit de oameni”
- Al treilea semn mi l-a aratat in felul urmator: m-am apropiat de ea si eu eram mic asemenea unoi copil. Ea m-a dezbracat si m-a sarutat pe frunte si pe obraz asemenea unei mame care isi ingrijeste copilul plina de iubire si de tandrete.
Mai tarziu mi-a explicat ca asta semnifica, ca dezbracarea inseamna, dezbracarea de trupul fizic.
Adica acest eveniment se va intampla dupa ce voi pleca din aceasta lume.
Am tot spus ca sfarsitul lumii va veni dupa ce nu voi mai fi in aceasta lume si va veni si ca atitudine a Omenirii fata de mine si fata de cel prin care Dumnezeu s-a manifestat ca maestru spiritual atat in viata anterioara cat si in aceasta.
Este posibil ca sfarsitul lumii sa coincida cu anul cand oamenii cred ca se vor implini 2000 de ani de la rastigniriea lui Iisus.
Iar plecarea noastra din aceasta lume sa coincida cu data reala a Rastignirii. 
PS: Va rog sincer, mare atentia la atitudinea fata de mine, mai ales a celor ignoranti, orbi si prosti. Am bagat de seama ca Dumnezeu face semne si avertismente uneori destul de dure pt cei mai putin bine intentionati sau cu ganduri ascunse.
V-am rugat, mare atentie, Dumnezeul eternitatii este cu noi! 
Pt voi v-am rugat si nu pt mine, mai ales ca mi s-a aratat ca unii vor fi pedepsiti destul de tare pt orgoliul si atitudinea nepotrivita fata de aproape, mai ales fata de apropiati.


Romania va trece prin mai multe faze de transformari fundamentale, devenind in cele din urma, gratie spiritualizarii ei exemplare, un veritabil focar spiritual, ce va putea fi comparat cu miticul ''NOU CANAAN'', iar Bucurestiul se va transforma intr-un centru esential al acestui foc. Aceasta capitala a polului spiritual al planetei va fi aproape in intregime reconstruita, ramanand in cele din urma o aranjare de constructii, in forma inelara, avand 7 km in diametru si va fi considerat de toate popoarele drept un veritabil "NOU IERUSALIM" pamantesc.

Inainte de a ajunge aici insa, aceasta tara aleasa va trece prin mari framantari care vor pune lumea la grea incercare. Acest popor ales va trece inainte de a ajunge aici prin trei mari incercari. Sfarsitul acestor incercari va fi marcat de un dezastru planetar produs de cutremure care va ingrozi aproape intreaga lume. De asemenea, tot atunci cei foarte bogati isi vor pierde averile.  
Fecioara Maria prin Sundar Singh 

Cam asa numai ca evident nu avea pantaloni ci o rochie lunga mai deschisa la culoare dar tot cu nuante albastre.  Picioarele nu atingeau solul si le misca parca in joaca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu