22 aprilie 2014

Cum actioneaza satana?



Iata ca in parte déjà m-a pacalit deoarece in loc sa vorbesc despre hristos vorbesc despre ea.
Dar, daca tot vobesc macar sa fac lumina poate veti fi ajutati de aceste informatii.
Poate cand vine sa vina insotit de imagini care ne ingrozesc care ne trezesc scarba sau voma.
Va incerca intotdeauna sa puna conflict intre noi si aproape, sa ne manie impotriva celorlalti si pe ceilalti impotriva noastra.
Va incerca sa puna conflict inte noi si Dumnezeu sa ne manie unii impotriva altora. Il denigreaza pe Dumnezeu in fata noastra si pe noi in fata lui Dumnezeu.  De exemplu pt ca eram aproape de Iisus ieri a incercat sa ma desparta de Iisus…
A trebuit realmente sa intru intr-o mica rugaciune deoarece Iisus nu zicea nimic si erau numai spusele ingerului cazut.
A trebuit ca sa intru in rugaciune sa il intreb pe Iisus ce e adevarat si ce nu, ce doreste de fapt…
De altfel ingerul cazut a inceput o adevarata campanie de denigrare impotriva mea si incearca sa ridice pe multi impotriva mea.
De aceea eu aici incerc sa ii si sfatuiesc sa nu se lase pacaliti, mai ales pe politicieni.
Eu stiu ce va fi maine dar nu am voie sa spun pe fata ci doar sa le cer sa se pocaiasca.
Pot doar sa spun ca maine va fi asa cum doresc sa fie si cum doreste si Dumnezeu.
Pot doar sa spun ca Dumnezeu sustine in continuare pe Basescu…
Va mai veni deoarece am inceput sa ii stric planurile pe unde ma duc si acum am inceput sa ii stric multe planuri chiar la nivel planetar se pare…
Wow! :)
20. Iar Dumnezeul păcii va zdrobi repede sub picioarele voastre pe satana. Harul Domnului nostru Iisus Hristos cu voi!
Romani 16

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu