22 aprilie 2014

Cum actioneaza ingerii?



Am ramas dator cu aceasta explicatie.
Deci, orice inger, oricat de mare ar fi, cand Dumnezeu il trimite sa zicem la o planeta, dupa ce o inspecteaza, chiar daca ar putea cu propria putere si vointa sa faca ordine totusi nu face asta…
Il invoca pe Dumnezeu si il roaga pe Acesta sa se faca voia Lui si sa rezolve probleme respective.
Asa incat ingerul respectiv nu stie nici el din acest punct de vedere ce urmeaza sa faca Dumnezeu…
De aceea am spus si au spus si sfintii ca ingerul este o absenta…
Ingerul este o absenta ce permite prezenta lui Dumnezeu.
Asemenea si sfantul.
Toti marii sfinti spun la fel, ca inceteaza sa mai existe si ca numai Dumnezeu exista.
Care eu? Unde sunt eu?
Asta incerc si eu sa explic si ma straduiesc sa fiu si chiar sunt o absenta pt a permite prezenta celor carora le consacru: Iisus, Fecioara, Dumnezeu Tatal.
Toti acestia se promoveaza pe sine prin mine si prin cei carora le consacra.
Daca vorbesc despre Shiva inseamna ca am conscarat lui Shiva…
Daca vorbesc despre Krishna inseamna ca am consacrat lui Krishna si acesta vorbeste prin mine despre el. Se promoveaza pe sine.
Daca astazi am consacrat lui Dumnezeu Tatal inseamna ca Domnul este cu mine…
Ingerii nu fac niciodata nimic, ei nici macar nu exista.
Ei sunt instrumentele Dumnezeirii.
Eu insumi nu fac absolut nimic, cum as putea sa fac?
Dumnezeu singur este Cel care actioneaza.
Pavel spune la fel, ca este locuit de Hristos…
In acest fel putem intelege Eliberarea.
Eliberatii se elibereaza chiar de ei insisi si pun fiinta lor in mainile lui Dumnezeu.
Desigur nu e suficient sa te desprinzi de tine, trebuie sa iti si pui fiinta in mainile lui Dumnezeu.
A fost un Paste minunat, nu? :)

12. Unul este Dătătorul legii şi Judecătorul: Cel ce poate să mântuiască şi să piardă. Iar tu cine eşti, care judeci pe aproapele?
13. Veniţi acum cei care ziceţi: Astăzi sau mâine vom merge în cutare cetate, vom sta acolo un an şi vom face negoţ şi vom câştiga,
14. Voi, care nu ştiţi ce se va întâmpla mâine, că ce este viaţa voastră? Abur sunteţi, care se arată o clipă, apoi piere.
15. În loc ca voi să ziceţi: Dacă Domnul voieşte, vom trăi şi vom face aceasta sau aceea.
Iacov 4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu