23 aprilie 2014

Eu sunt Convertirea



Nu a gasit Dumnezeu o modalitate f tare sa va faca pe toti sa ciuliti urechile si sa luati aminte?
Adevarat va spun, eu sunt cel mai tare maestru spiritual de pe Pamant pt voi. Eu sunt trimsul lui Dumnezeu pt voi si am mantuirea cu mine. 
Eu sunt Luminarea si Adevarul.
Eu sunt calea spirituala.
Eu sunt esenta si sinteza tuturor religiilor.
Adevarul a venit la voi si v-a convins ca este El…
Cu mine este Domnul si cu El mii de ingeri.
Nu sunteti convinsi ca acesti mii de ingeri pot sa faca ce vor si ce trebuie ca sa va atraga atentia si voua si intregii lumi?
Si daca sunteti lideri de biserici va intreb, ce biserica aveti voi daca nu a luat cunostinta de marele mesaj al Domnului trimis prin Jakob Lorber?
Si daca sunteti altfel de lideri va intreb, in ce fel conduceti voi natiunile si lumea daca ignorati doi factori fundamentali: KARMA SI DUMNEZEU?
Eu sunt Pavel si am fost trimis la neamuri adica la cei care nu cauta Adevarul si nu il au.
Eu sunt Adevarul care a venit peste voi.
Si se va face exact asa cum spun eu deoarece Domnul este cu mine.
Nu v-am spus deci ca va judecati cu fiecare actiune daca nu ascultati?
Nu a spus Dumnezeu ca acela care nu aduna cu El risipeste?
Dar convingeti-va, viata este o experienta si aveti timp sa va convingeti.
Fiti pe faza deoarece Domnul lucreaza la trezirea si luminarea vaostra?
Eu sunt convins ca va va convinge…
Domnul m-a botezat cu acest nume si voi fi acest lucru in Eternitate.
Eu sunt Convertirea.
O lume intreaga trebuie sa conving si sa convertesc deoarece apoi vine Potopul si cei neconveriti vor fi luati…
De foc si nu de apa…
Oare nu vedeti ca am de convertit marile puteri mondiale? Trebuie sa le conving ca armele lor sunt paie inaintea lui Dumnezeu si ca daca Domnul ridica numai o spranceana pamantul incepe sa se cutremure din toate incheieturile.
Gorie Tie Dumnezeule care te-ai intrupat si te-ai rastignit pt a ne trezi si salva!
Inca putin si toti va veti cruci de puterea lui Dumnezeu.
Inca putin si cei care actioneaza impotriva vointei revelate a lui Dumnezeu se vor ingrozi iarasi.  
Caci multi iau numele lui Dumnezeu in desert: uite Dumnezeu nu e dumnezeu, uite satana nu e satana…
Pai stati asa baietilor ca veti cunoaste curand pe satana sa va invatati minte sa nu mai ziceti ca e unde nu e…
Va va arata satana cum e el si veti pricepe ca este periculos sa ii invoci numele mai ales ca sa minti si sa manipulezi…
Veti pricepe diferenta dintre cuvantul meu si al vostru.
Ne jucam deci de-a satana?
Stati putin ca pana acum a fost Dumnezeu...
Daca l-ati chemat o sa vina si satana de acum ca sa vedeti diferenta...  
Adevarat va spun ca pana acum am fost Eu dar de acum va veni satana, ca sa vedeti diferenta!
Asa spune Domnul si stie El pt cine spune...  
Glorie Tie Doamne! 

16. Dar, scoală-te şi stai pe picioarele tale. Căci spre aceasta M-am arătat ţie: ca să te rânduiesc slujitor şi martor, şi al celor ce ai văzut, şi al celor întru care Mă voi arăta ţie.
17. Alegându-te pe tine din popor şi din neamurile la care te trimit,
18. Să le deschizi ochii, ca să se întoarcă de la întuneric la lumină şi de la stăpânirea lui satana la Dumnezeu, ca să ia iertarea păcatelor şi parte cu cei ce s-au sfinţit, prin credinţa în Mine.
Fapte 26

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu