20 aprilie 2014

Cum sunt omorati oamenii...



Domnul vrea sa ne lumineze in privinta multor lucruri.
Purtatori de cashketa si securisti cititori ai acestui spatiu fiti atenti daca vreti sa descoperiti ceva fulminant deoarece astia care l-au omorat pe Antonie Iorgovan si pe Teoctist si chiar pe fratii Kennedy ne citesc…
Daca vreti sa stiti cum mor cei mai multi oameni mergeti pe firul ultimei parti a vietii lor si verificati doctorii care i-au tratat in ultimele zile sau luni.  
Astia stau la butoane si au sateliti pe mana si multi doctori racolati.
Dincolo de faptul ca multi din doctorii ramasi in tara omoara oameni din nepricepere, in general batranii sunt f usor omorati in spitale prin injectii si medicamente prea puternice.
Deci daca sunteti batrani sau aveti batrani , mare atentie cat ii tineti in spitale deoarece s-ar putea sa le grabiti sfarsitul.
Atentie deci pt ca astia au pretentia ca actioneaza din umbra…
Sunt mari adoratori ai umbrei
Dar Domnul fiind lumina ii stie mai bine decat se stiu ei insisi.
V-am spus ca astia v-au declarat razboi si va vaneaza de la distanta…
Daca v-au prins vreo ruda la ananghie s-ar putea sa o execute…
Din umbra, pe nevazute.
Fiti vigilenti ei se cred experti in manipulare…
Nu stati in spitale si nu lasati pe nimeni in spitale decat strictul necesar.
Eu sunt patit, dar eram prea nestiutor la acea vreme si nu aveam puterea de decizie necesara pt ai salva pe cei la care ma refer care oricum erau f batrani si traisera destul. (90)
Trebuie sa stiti ca sufletul se desprinde cu f mare greutate de trup, aproape niciodata de la sine.
Ingerii aproape ca se lupta sa il scoata din trup oricat de batran ar fi.
Tocmai de aceea aproape nimeni nu moare de la sine ci oamenii sunt omorati la propriu de ingerii pazitori sau de ingeri mai mari atunci cand Dumnezeu socoteste ca vremea lor a venit.
Daca ingerii ar lasa oamenii sa traiasca cat ar putea am avea o gramada de batrani neputinciosi prin azile si spitale…  
Dar voi daca sunteti intelepti si cunoasteti ce va revelez puteti sa tineti aproape la vointa pe oricine in viata oricat de mult doriti…
Dar feriti-l de doctori sau spitale…
Nu avem timp deoarece viata este scurta dar v-as putea face aceasta demonstratie…
Deci daca va plac anchetele stati prin spitale si veti descoperi multe…
Dar mergeti la doctorii racolati si supravegheati-i…
Verificati doctorii pt orice moarte care vi se pare suspecta.  
Daca vreti sa tineti pe cineva in viata zeci de ani peste medie evident trebuie sa tratati cu Dumnezeu si Dumnezeu si sa va aprobe, altfel trimite Gâdea cu coasa... :)  
Deci, data mortii voastre este deja hotarata si daca vreti sa aflati cand va fi intrebati-va ingerii pazitori sau pe Domnul.
Eu am aflat pt mine si pt multe alte persoane...
Nu veti muri de la sine ci este hotarat cu mult timp inainte, chiar inainte de a va naste...
Luminati-va si nu va lasati manipulati...
Aduceti-mi orice batran, oricat de batran, si va demonstrez ca am sa vi-l tin la vointa in viata pana la sfarsitul zilelor mele. 
Glorie Tie Doamne care descoperi intentiile satanei si slujitorilor acesteia! 

16. Şi le-a spus lor această pildă, zicând: Unui om bogat i-a rodit din belşug ţarina.
17. Şi el cugeta în sine, zicând: Ce voi face, că n-am unde să adun roadele mele?
18. Şi a zis: Aceasta voi face: Voi strica jitniţele mele şi mai mari le voi zidi şi voi strânge acolo tot grâul şi bunătăţile mele;
19. Şi voi zice sufletului meu: Suflete, ai multe bunătăţi strânse pentru mulţi ani; odihneşte-te, mănâncă, bea, veseleşte-te.
20. Iar Dumnezeu i-a zis: Nebune! În această noapte vor cere de la tine sufletul tău. Şi cele ce ai pregătit ale cui vor fi?
21. Aşa se întâmplă cu cel ce-şi adună comori sieşi şi nu se îmbogăţeşte în Dumnezeu.
 Luca 12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu