20 aprilie 2014

Tot despre Viata si Moarte



Sunt ingeri care au aceasta misiune de a ajuta sufletul sa se desprinda de trup…
Pt aceasta sunt create conjuncturi speciale, eventual un accident inainte, mai mic sau mai mare.
Dar toate mortile, indiferent de varsta omului, sunt hotarate dinainte de cei care ne au in paza si raspundere.
Evident ca acesti ingeri se folosesc si de spitale deoarece ei stiu exact ce se poate intampla acolo si puterea oricarui medicament.
Acum este evident ca oricine vrea sa traiasca mult trebuie sa aiba o viata echilibrata inca din copilarie si o minima initiere in tainele fiintei sale.
Daca fumezi sau bei mult sau iti supui organismul la diferite alte excese evident ca nu poti avea pretentii prea mari.
Oricum exista o medie de viata in fiecare tara care este in crestere pe tot globul.
Oamenii vor renunta la tigari, la alcool si la alte excitante grosiere pt altele mai subtile.
Orice moarte este anuntata dinainte fie celui in cauza fie rudelor prin diferite vise si semne.
O nunta cu participanti din lumea cealalta este de obicei un vis ce semnaleaza o moarte in apropierea noastra.
Trebuie sa retinem ca Dumnezeu este in controlul deplin al vietii pe Pamant chiar daca permite sa se intample tot felul de lucruri care par nenorociri in ochii nostri.
In general Dumnezeu ne lasa sa traim pana ce ne indeplinim rostul.
Multi dinte voi obtin mantuirea in ultima parte a vietii.
Am intalnit multi batrani pe care Domnul ii tinea in viata pt a-i intalni si pt a-i binecuvanta cu comoara vietii vesnice.
Evident eu sunt doar un instrument dar Domnului ii place sa ne faca partasi la Puterea si darurile ce ii apartin.
Cei pe care ii intalnesc, daca merita, intra automat in cortul lui Dumnezeu unde este Mantuirea si Viata vesnica…
Cat de prosti sunt deci cei care s-au invartit pe langa mine f multi ani si nu au obtinut totusi Mantuirea…
Este minunat sa lucrezi pt Mantuitor.  

Desi sunteti orbi si nu credeti, prin mine Dumnezeu smulge din mana satanei mai multe suflete decat prin orice alt apostol tocmai de aceea locul meu in cer este foarte mare.
Plus ca dupa ce voi pleca din lumea aceasta voi cobori cu Domnul in Infern si voi scoate de acolo pe toti cei legati pt pacate legate de sexualitate, cu exceptia celor care am spus ca nu vor fi iertate.
In fapt eu sunt acela prin care Domnul ia sexualitatea de sub stapanirea Satanei si astfel miliarde de suflete vor putea sa paseasca in Lumina…
Cu conditia sa asculte si sa consacre lui Dumnezeu uniunea amoroasa de acum inainte.
Daca ati sti cat de Mare este Dumnezeu si cat de mult doreste sa daruiasca incredibil de multe Daruri…
Evident ca in aceasta conjunctura apare si satana care isi trezeste slujitorii…
Sau pe multi ii manipuleaza.
Satana va poate manipula si sentimentele si gandurile de aceea trebuie sa fiti mereu atenti la ceea ce simtiti si ganditi si sa nu intretineti ganduri negative care oricum se vor intoarce la voi.
Iata am avut o prima zi de Paste minunata cu multe revelatii.
Am atat de multe lucruri sa va spun…
Nu ma judecati nicicum: odata pt ca veti fi judecati in acelasi mod si apoi pt ca va veti insela.
Nu este nimic mai glorios decat sa devenim copii ai lui Dumnezeu…
Apropo, toate femeile care cu adevarat ma iubesc si ma sustin si cred in mine, maine va spun ca vor conduce sisteme solare intregi nu un partid sau o tara…
Cu atat mai mult barbatii. :)
Viata pe Pamant este un dar.
Deci daca eu pt Dumnezeu sunt atat de pretios incat m-a rascumparat nu numai cu sangele Lui ci si cu multe alte daruri pt a-I fi aproape… 
Cat o suta de milioane de suflete valoreaza sufletul meu…
Si nu ma va schimba nici pt o suta de milioane…
Daca va fi nevoie va strivi chiar o suta de milioane de suflete si nu va renunta la sufletul meu…
Dumnezeirea…
Dumnezeirea…
20. După aşteptarea şi nădejdea mea că întru nimic nu voi fi ruşinat, ci, întru toată îndrăzneala, precum totdeauna, aşa şi acum, Hristos va fi preaslăvit în trupul meu, fie prin viaţă, fie prin moarte;
21. Căci pentru mine viaţă este Hristos şi moartea un câştig.
22. Dacă însă a vieţui în trup înseamnă a da roadă lucrului meu, nu ştiu ce voi alege.
23. Sunt strâns din două părţi: doresc să mă despart de trup şi să fiu împreună cu Hristos, şi aceasta e cu mult mai bine;
24. Dar este mai de folos pentru voi să zăbovesc în trup.
25. Şi având această încredinţare, ştiu că voi rămâne şi împreună voi petrece cu voi cu toţi, spre sporirea voastră şi spre bucuria credinţei,
26. Pentru ca lauda voastră să prisosească în Hristos Iisus prin mine, atunci când voi veni iarăşi între voi.
Filipeni 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu