21 aprilie 2014

Dar cel mai adesea omul se omoara singur, lent sau brusc...

Omul are senzatia ca este facut din fier si nu se cruta de la niciun exces.
Am intalnit batrani de 70 de ani care fumau cate un pachet de tigari pe zi…
Erau dependenti.
Se stie de acum despre Cancer ca este boala SUPARARII.
Mare atentie la ce va supuneti trupul si fiinta deoarece va puteti genera singuri boli.
Nu sta niciodata prea mult suparat deoarece aceasta suparare iti aduce energii negative in aura si acestea vor lucra la distrugerea corpului tau fizic.
Niciodata nu sta suparat mai mult de o zi orice ti s-ar fi intamplat.
Chiar daca moare cineva drag nu fii suparat prea tare.
Dumnezeu iti porunceste sa cultivi multumirea de sine orice ar fi.
Dincolo de asta fiecare om este un pachet de energii.
Si sunt mii de energii.
Sunt oameni care omoara alti oameni fara ca sa stie prin energiile care le au.
Samariteanca a ingropat 5 soti pana ce Iisus a intalnit-o…
Am intalnit si eu astfel de femei care au ingropat mai multi soti pana ce le-am intalnit si binecuvantat.
Acum intraserera in cortul meu si nu aveau voie sa faca victime si aici… :)
Deci omul este asemenea magarusului care duce dar nu stie ce duce…
Ai grija deci ce faci cu tine insuti si la energiile gandurile si starile prin care treci.
Am cercetat multe lucruri si fiinte si am vazut cum cade omul in judecata si blestem prin pacatele care le comite nestiind ca pacatuieste.
Iarasi am scos pe multi de sub blestem evident cu conditia sa ma asculte si sa iasa din blestemul in care au cazut si care ii chinuie pana la sfarsit daca nu asculta.
Credeai ca stii ce e Viata?
Nu ai nici cea mai mica idee. :) 
Eu sunt salvare si calauzire pt absolut toata lumea. 
Nu exista om neascultator care sa nu isi aminteasca mai devreme sau mai tarziu ca i-am dat sfatul cel bun.  
Fac pariu cu oricine ca va regreta degraba ca nu m-a ascultat, oricine ar fi, de la ultimul ceresetor pana la cel mai mare rege, pana la cel mai mare geniu. 
Esti atat de sigur pe tine incat sa pariezi cu mine? 
Atunci asculta-ma pana nu va fi prea tarziu pt tine... 
16. Iisus i-a zis: Mergi şi cheamă pe bărbatul tău şi vino aici.
17. Femeia a răspuns şi a zis: N-am bărbat. Iisus i-a zis: Bine ai zis că nu ai bărbat.
18. Căci cinci bărbaţi ai avut şi cel pe care îl ai acum nu-ţi este bărbat. Aceasta adevărat ai spus.
19. Femeia I-a zis: Doamne, văd că Tu eşti prooroc.
Ioan 4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu