21 aprilie 2014

Dumnezeu da intotdeauna sfatul cel bun tuturor



Dumnezeu da sfatul cel bun tuturor.
Chiar si ingerului cazut.
In functie de atitudinea fata de acest sfat omul se binecuvanteaza sau dimpotriva cade in judecata.
Asa si eu aici si in general.
Nu exista om care sa pretinda ca l-am sfatuit rau.
Sfaturile mele au fost salvatoare.
Inclusiv in politica.
Multi au crezut ca din dusmanie fata de psd sustin pe Basescu…
Nici vorba, Domnul mi-a spus Sustine pe Basescu deoarece astia vor sa il mazileasca, dupa cum s-a si vazut de doua ori l-au suspendat…
Si apoi este evident pt  oricine ca Basescu este preferabil psd-ului deoarece e mai bun ca ei.
Nu este un sfant poate ca vor apare altii mai buni ca el si au si aparut, dar intre psd si basescu orice om oricat de prost ar fi ar trebui sa aleaga Basescu.
Bine, acum deja s-a intrecut pe sine prin modul cum a luptat si s-a straduit sa faca Justitia sa functioneze.
Daca Dumnezeu l-a ales eu doar mi-am facut datoria si am aratat voia lui Dumnezeu.
Si astia care nu au ascultat s-au ars rau de tot.
Au vrut sa se lupte cu cel pe care Dumnezeu il sustine, f bine, sa suporte consecintele si karma pe care si-au facut-o.
Eu aici am dat sfatul cel bun.
Oricine se ridica si i se pare ca are o solutie mai buna degraba va realiza ca s-a inselat.
Fac parte din elita spirituala a planetei neamule, este firesc sa am dreptate.
Cum ar putea niste politicieni corupti sa stie mai bine ca mine care e Binele si calea cea buna?
Imi ofer aici sfaturile gratis…
Si stiu multi care vor spune in curand: Prostul ala avea dreptate, era mai bine sa facem ca el…
Eu sunt mierea lui Dumnezeu, apa pt cel insetat, paine pt cel flamand, lumina pt cel aflat in intuneric, salvare pt cel aflat la ananghie, binecuvantare pt cel napastuit.
Domnul este cu mine.
Cereti-I ce semne vreti sa va faca si El o sa faca!
El a indeplinit si indeplineste dorintele celor de langa mine cu atat mai mult ale mele…
Fiti integrii, nu mintiti, nu inselati, nu veniti cu ganduri ascunse.
Oriunde m-am dus sa compatimesc pe cei aflati in suferinta Domnul mi-a aratat ca singuri si-au facut raul in care sunt, ca singuri sunt vinovati de fundatura in care au intrat.
Si Dumnezeu nu se va zgarci in privinta semnelor cand vine vorba de Romania…
Sfatul meu, vointa mea, dorinta mea sunt similare cu sfatul dorinta si vointa lui Dumnezeu.
Sunteti perfect liberi sa experimentati.
Veti vedea curand ca era preferabil sa fii ascultat de mine.
Eu sunt lozul castigator…
Castigul variaza in functie de credinta si ascultarea fiecaruia…
Sunt unii insa care au dobandit Infinitul care se cheama Imparatia lui Dumnezeu…
Faceti deci ce vreti dar sa nu ziceti ca Dumnezeu nu v-a spus ce sa faceti.
Este perfect, acum veti realiza diferenta infinita intre voia voastra si voia lui Dumnezeu.
Experimentati, viata inseamna Experienta.
Cat inca mai sunteti pe pamant aveti timp sa il descoperiti pe Dumnezeu.
Eu sunt o prelungire a Lui nu inchipuita ci reala.
Va voi lua si in lumea aceasta si in cealalta si va voi arata unde au ajuns cei care au ascultat si unde cei care nu au ascultat…   
Care are curajul sa se ridice si sa spuna ca a fost bine ca a votat USL? 
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu