25 aprilie 2014

Minim 15% pt Basescu!



La toate nemerniciile pe care le-ati facut in ultimii 5 ani, puteti sa va rascumparati aducand pt Basescu cel putin 15% la europene…
Stiti voi cum se face…
Incepeti din vreme cu sondaje, le confirmati apoi in talk-shouri etc…
Nu va invat eu…
Hai ca unii dintre voi au inceput sa se prinda ca vorbesc intr-adevar de la Hristos.
Daca vreti sa aveti parte de mila lui Dumnezeu sa nu fie Miscarea Populara sub 15% la europenele de peste o luna.
V-am transmis voia lui Dumnezeu, faceti ce vreti.
Puteti sa luati voturi de la PDL…
Sa lasati PDL-ul sub 5%...
Sa se mai invete aia sa fuga cu sacii cu voturi…
Bai deci incredibil, cum sa fugi cu sacii cu voturi si cu televizunile dupa tine?
Deci daca veti da 15% lui Basescu si Miscarii Populare veti face dreptate, va veti mai rascumpara din pacate.
Ii veti da inapoi ce i-ati furat cu minciuna si manipularea de pe antene…
Sa consideram inundatiile din Teleorman un avertisment pt cat de multe  voturi a furat Dragnea acolo?
Oare Domnul va avertizeaza sa nu furati si de data asta?  
Va asigur in numele Domnului ca El va face ordine in tara asta si va indeparta pe micinosi, pe manipulatori si pe hoti.
Daca veti continua ca si pana acum si nu veti asculta va asigur ca veti blestema ziua cand ati castigat puterea…
Mai bine ramaneati in opozitie…
Va asigur ca in fata lui Dumnezeu sunteti ilegitimi…
Va amintiti cuvantul asta?
Ati castigat prin minciuna, manipulare si frauda. Si cumparare de voturi…
V-am spus Adevarul.
Faceti ce vreti.
Adevarat, va spun sincer ca nici eu nu ma asteptam sa am dreptate atat de multa si sa devin un adevarat Oracol…
Dar Hristos, de acum stiu , este cu mine…
Iata si ziua de astazi si cea de maine i le-am adus ofranda si tot ce fac si tot ce spun…
Oare daca le-a spus marilor puteri ca armele lor sunt paie inaintea Lui, nu va gasi ac de cojocul vostru mai ales ca, repet, puneti in pericol viitorul Romaniei?
Oare nu vede orice om cat de cat inteligent ca sunteti preocupati doar sa scapati de aceeasi Justitie?
Tare e Dumnezeu!
Care indrazneste sa spuna in fata Lui ca nu am dreptate?
Hai iesiti in fata si spuneti voi ca un singur cuvant nu e adevarat…
Politica nu se face cu Minciuna si manipulare.
Si cine va mai face politica astfel in Romania va fi pedepsit de Dumnezeu.
Ce veti face?
Va spun ca Hristos a venit sa faca ordine in Romania si va face!  
Glorie Tie Doamne, Cuvantul Tau intrece orice asteptare si este balsam pt suflet!
Doamne scapa-ne de talhari si hoti si mincinosi! 
Asa spune Domnul ca pestera noastra de talhari este Parlamentul si Guvernul. 

11. Templul acesta, asupra căruia s-a chemat numele Meu, n-a ajuns el oare, în ochii voştri peşteră de tâlhari? Iată, Eu am văzut aceasta, zice Domnul.
12. Mergeri deci la locul Meu din Silo, unde făcusem altădată să locuiască numele Meu, şi vedeţi ce am făcut Eu cu el, pentru necredinţa poporului Meu Israel!
13. Şi acum, de vreme ce aţi făcut toate faptele acestea, zice Domnul, şi Eu v-am grăit dis-de-dimineaţă şi n-aţi ascultat, v-am chemat şi n-aţi răspuns,
14. De aceea şi cu templul acesta, asupra căruia s-a chemat numele Meu şi în care voi vă puneţi încrederea, şi cu locul pe care vi l-am dat vouă şi părinţilor voştri, voi face tot aşa, cum am făcut cu Şilo;
15. Vă voi lepăda de la faţa Mea, cum am lepădat pe toţi fraţii voştri, toată seminţia lui Efraim.
16. Tu însă nu te ruga pentru acest popor şi nu înălţa rugăciune şi cerere pentru dânşii, nici nu mijloci înaintea Mea, că nu te voi asculta.
17. Nu vezi tu ce fac ei prin cetăţile lui Iuda şi pe uliţele Ierusalimului?
Ieremia7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu