25 aprilie 2014

O melodie divina; 5% in plus pt Basescu cere Hristos

Aceasta melodie mi-a placut in mod cu totul exceptional ca si altele din acea perioada, evident Beatles si altii.
Initial nu am stiut de ce ma simt atat de atras de acestia si abia acum am inteles deplin.
Toti acesti hipioti frecventau maestrii spirituali, repetau mantre, repetau Hare Rama Hare Krishna…
Duhul lui Dumnezeu era peste ei…
Am ceva surpinzator sa va spun…
Se pare ca Elvis Presley s-a intalnit cu Yogananda…
Glorie marilor maestri spirituali!
Glorie intruparilor divine!
De aceea eu insumi sunt o suprema binecuvantare pt toti cei care au parte de mine.
Deoarece m-am unit cu Hristos si Duhul Lui este in mine.
Voia mea este voia Lui.
Cuvantul meu este cuvantul Lui.
De aceea cei care nu sunt la unison cu mine au de suferit… 
Daca Dumnezeu spune una si tu faci alta…
Deci, Dumnezeu v-a prins in offsaid?
Iar voi vreti sa dati gol de acolo…
Nu te poti intelege cu ei.
Pt ei nu exista arbitrii, exista numai manipulare, cumparare, intimidare sau forta…
Nu poti sa le explici ca au dat gol din offsaid si ca nu se pune…
Acest gol este puterea pe care au luat-o.
Offsaidul este manipularea, minciuna, cumpararea votului, intentia rea, lupta cu Justitia…
Deci, a stat vreun inteligent sa ia in calcul aceasta posibilitate de a vorbi de la Hristos?
De a vorbi in numele Lui?
A luat vreunul dintre voi in calcul posibilitatea ca Hristos sa il sustina pe Basescu?
Alo, inteligenta psd-ista!?
V-ati gandit vreun pic pana acum ca spun Adevarul?
Si ca Iisus e gata sa ierte pe oricine asculta?
Cum deja si face…
Mai continuam mult sa ne luptam cu Hristos?
Au, ati intrat intr-o biserica cu atitudinea si imbracamintea nepotrivita?
Mai ganditi-va!
Oricine se poate pocai pana ce mania lui Dumnezeu nu il ajunge…
Acum in ultima clipa ati inceput sa luati in calcul posibilitatea de a spune Adevarul?
Atunci sustineti pe Basescu acum, nu e prea tarziu!
Iata a inceput campania electorala.
Bagati la Miscarea Populara cel putinn 5% procente in plus peste voturile care le vor avea.
De la Hristos va spun sa faceti asta…
Daca va avea 15% real puneti 20%...
Puteti sa faceti asta la BEC.
Va atrag atentia in mod oficial sa faceti asta!
Deci vreti sa jucati tare cu Hristos in fata?
Asa sa fie, sa vedem care e mai tare, voi sau Hristos?
Vreti sa puneti in pericol viitorul tarii doar sa scapati voi de Justitie?
Cel putin 5% bagati la Base in cascabeta peste ce este real.
Daca nu, dupa cum am spus, o sa vedeti cat de bun a fost hristos pana acum si o sa vedeti si cat de manios este satana…
Bai ce m-au enervat talaharii astia cand s-au repezit sa ii ia si partidul!
Omul asta a facut Istorie in tara asta!
Faceti cum v-am spus, de la Hristos v-am spus!
Ce ati furat voi la alegerile anterioare dati lui Basescu acum!
Astia din  Miscarea Populara e bine sa ajunga in Parlamentul european mai ales ca popularii detin puterea in Europa.
Iata va spun in numele lui Dumnezeu ca daca va veti bate joc de aceste elegeri nu se va gasi mila la Dumnezeu pt voi!
Oare Hristos nu stie sa faca politica?
5% daca vreti ca Hristos sa se milostiveasca de voi deoarece sunteti cu totii in offsaid si o sa scoata la voi cartonasul rosu ca ala galben se pare ca degaaba il scoate, nu vreti sa pricepeti.  
Hristos stie sa faca politica si nu e deloc bine sa te aflii in tabara care dusmaneste pe Hristos si actioneaza impotriva vointei revelate a lui Dumnezeu...
Nu este deloc bine sa manipulezi, sa minti, sa furi, sa cumperi votul.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu