29 aprilie 2014

Popularii europeni sunt politicienii numarul 1 ai planetei



Nu vi se pare suspect ca cineva simultan sa  injure si pe Basescu, si pe Plesu, si pe popularii europeni si europa intreaga si pe deasupra sa fie si super-ortodox?
Cred ca am dat de profilul unor kgb-isti sub acoperire… :)
Nici nu stiu daca trebuie sa fie sub acoperire am observat ca rusia a racolat anumiti ziaristi(online); sau poate ca este un fel de schimb cultural pt ca i-am vazut si la tv sustinand cauza Rusiei..
Am descoperit oare o agentura straina? :)
Viata bate filmul, cu siguranta. Viata e simultan un film ce contine toate genurile.
Si sf, si de dragoste si de actiune si politist…
Popularii eruropeni sunt cei mai tari de pe planeta.
Ei tin Europa.
Se bat si cu Oculta si cu masoneria si cu FMI(vezi V. Orban)
Cum deci sa pretinzi ca masoneria e un pericol pt tara dar in schimb sa fii psd-ist?
Nu s-a inhaitat psd-ul cu totii masonii? Nu era Nastase o capetenie printre ei?
Nu este Basescu printre putinii politicieni care a dat cu flit Masoneriei?
In Germania e speranta Europei si in popularii europeni.
In Romania cei care reprezinta aceasta miscare politica europeana sunt Basescu si Dan Diaconescu.
Si putem cred sa includem aici si PNTCD.
Astea, din punctul meu de vedere, sunt singurele trei partide votabile…
In acest moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu