19 aprilie 2014

Se pare ca mi se datoreaza personal schimbarea papilor

Traim timpuri de mari revelatii.
Astazi am constatat ca mi se datoreaza personal schimbarea papilor…
Nu v-am spus eu ca domnia mea pe pamant a inceput? :)
Cand m-am nascut asa mi-a spus Dumnezeu: Domn esti!
Iar voua tuturor v-a spus ca trebuie sa fiti ca mine…
Din postarea anterioara puteti sa vedeti cam la ce se asteapta Iisus de la un Papa…
Puteti constata ca eu sunt un astfel de Papa…
Draga Francisc imi datorezi deci ascensiunea si Celui in care credem…
Ei nu stiu ca ceea ce credeau ei ca este blestem s-a transformat in binecuvantare si a fost tot timpul binecuvantare pt cei alesi si placuti Lui si pt toata lumea.
Iata cum i-a pacalit Domnul si a dat pe fata fariseimul lui Ratzinger…
Francis, te-au scos la sacrificiu…
Dar tu esti pe plac lui Dumnezeu, esti asemenea unui maestru spiritual…
Iata Domnul a promovat la nivel planetar lideri pe placul Sau: Obama, Merkel, Putin, Papa Francisc si Basescu!
In ciuda Ocultei care turbeaza cand aude de extraterestrii, de Hristos sau de Crestinism.
Deci am ajuns lider planetar, am ajuns maestru planetar!
Ave mie deci, binecuvantati sa fiti cu totii.
Domnia mea va ramane in istorie si viitorul se va raporta la noi asa cum se raporteaza la patriarhi sau la apostoli!
Glorie Tie Doamne!
Draga frate Francisc, satanele din jurul tau au vrut sa te sacrifice ca pe un miel…
Asa li s-a parut lor…
Dar Domnul este in control deplin a tot si a toate….
Ce i-a pacalit!
Pazea ca au venit in lume cei 501 de sfinti si alesi, cei 501 de guru, cei 501 de osho.
Draga Francisc Domnul deci ne-a legat cu o prietenie eterna.
Prin mine te-a ales papa…
Si eu banuiesc ca tu trebuia sa fii papa de la inceput si nu Ratzinger…
Deci prin mine a indreptat lucrurile…
Ce zici de aceasta minune fratele meu?
Cat de mare e puterea lui Hristos!
Si ei voiau sa scape de tine…
Stii ca esti deja mantuit si vei trai etern…
Esti un adevarat maestru spiritual!
Cum a dat Domnul biserica pe mana ta…
Intre noi fie vorba, e un pic strigator la cer ca un papa sa fie atat de lipsit de credinta incat sa spuna ca steaua de la Betleem era o supernova…
Domnul mi-a revelat asta…

Mama deci ce tare am ajuns! 
Si Francisc este unul din cei 501... 
Nu v-am spus eu ca Domnul conduce lumea si ca a promovat liderii care ii sunt pe plac pt ca insemnarea alesilor continua...
Wow , am ramas masca eu insumi... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu