19 aprilie 2014

Teribila Initiere in Martiriu

Ati vazut cat de mult il iubeste Iisus pe Basescu si ce promisiuni i-a facut…
Eu zic ca are o familie f frumoasa si cu toti ar putea sa se mantuiasca si in cer sa intalneasca ceilalti mari eroi ai neamului impreuna cu care au adus uluitoarea lupta pt salvare a neamului…
Dar Domnul ne-a promis lucruri uluitoare, care nu s-au mai spus…
Va rog sa-mi spuneti daca cineva a mai interpretat pasajul din Luca 22 in acest fel.
Sa ca sa stiti cu totii ca eu sunt discipolul Lui si El este cu mine si este Invatatorul meu.
Si Invatatorul isi initiaza ucenicul in tainele mantuirii si in tainele luptei spirituale…
Deci eu va intreb, oare Domnul ne-a trimis sa bem vin si sa mancam paine sau ne-a trimis si pe noi sa il urmam?
Adica sa ne dam si noi sangele in numele Lui?
Adica sa murim si noi pt Dumnezeu si salvarea si mantuirea lumii?
Ce parere aveti voi?
Oare la ce ne indeamna Iisus acolo?
Ce sa facem spre pomenirea Lui?
Sa il urmam pe cruce!
Sa il urmam in Martiriu!
I-au fost f dragi primii crestini lui Iisus!
I-au fost f dragi primii crestini Domnului!
Cate minuni a facut pt ei!
Ce mari sfinti s-au ridcat atunci!

Dar de ce?
Aia nu stateau ca voi la coada ca sa bea paine amestecata cu vin cu lingurita…
Aia nu auzisera de asa ceva…
Aia stiau ca a-l urma pe Hristos inseamna a deveni martir!
Si se rugau: Doamne oare am putea sa fim si noi vrednici sa murim asa cum Tu ai murit? Sa ne sacrificam asa cum Tu te-ai sacrificat?
Oare vei primi acest sacrificiu al nostru?
Si Dumnezeu ii sustinea in persecutii si se arata lor si ii intarea.
Si va mai spun ca in numele Lui cu totii ati devenit celebrii!
Intreaga lume va cunoaste de acum!
De la Obama si pana la Francisc, de la Putin si pana la ocultistii care se inchina satanei auzind ca martorii lui Dumnezeu au venit pe Pamant…
Si ca se implinesc cuvintele lui Ioan.
Sa ne bucuram si sa dansam deoarece Mirele este cu noi si este Nunta si Bucurie!
Dati marturie si tineti aproape deoarece Dumnezeu i-a chemat pe toti sa le spuna pt ultima data ca cei doi martori sunt martorii judecatii Pamantului…
Picioarele mele salta impreuna cu sufletul de bucuria atat de mare de a-l simti pe Marele Martir, de a fi inapropierea Marelui Dumnezeu care si-a dat sangele pentru a ne salva …
Wow, asta da prietene initiere in Imitatio Christi!
Meditati si aflati ca toti traiti din mila lui Dumnezeu!
V-ati facut voi pe voi insiva?
V-ati nascut voi pe voi sau ati aparut din mila si gratia lui Dumnezeu?

Dumnezeu a venit sa se judece cu voi.
Asa spune Domnul: acela care spune ca are vreo putere care ii apartine sa iasa in fata si sa se confrunte cu Mine!  
PS: Mi-am asigurat viata la compania de asigurari a lui Iisus Hristos!
Asa spune  Hristos: Acela care pretinde ca are un singur atom care ii apartine sa iasa in fata! 

19. Şi luând pâinea, mulţumind, a frânt şi le-a dat lor, zicând: Acesta este Trupul Meu care se dă pentru voi; aceasta să faceţi spre pomenirea Mea.
20. Asemenea şi paharul, după ce au cinat, zicând: Acest pahar este Legea cea nouă, întru Sângele Meu, care se varsă pentru voi.
Luca 22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu