2 mai 2014

Americanii si extraterestrii



Din cate am vazut eu , serviciile noastre se pregatesc si ele sa intalneasca oameni-extraterestru…
Eu nu cred ca exista asa ceva si cred ca este doar manipularea americanilor.
Daca americanii voiau sa se intalneasca cu extraterestrii il luau pe Steven Greer si impreuna realizau un proiect de contact official.
Eu cred ca ne manipuleaza vrand asa atraga atentia asupra subiectului si incercand sa il coloreze cum vor ei…
Autoritatile noastre deci, daca vor contact direct cu extratrestrii trebuie sa o faca fara stirea americanilor…
Ba chiar nu ar trebui sa impartasiti toate informatiile asupra acestui subiect.
Altfel, daca BRICS urmeaza planul divin pe care l-am dezvaluit aici va  garantez ca Steven Greer o sa vina la noi si vom pune in aplicare planul divin si vointa lui Dumnezeu.
Garantez liderilor BRICS contactul cu extraterestrii si tehnologie inca nedezvaluita pe Pamant.
Puneti in aplicare planul revelat de mine aici.
Domnul ma inspira sa spun aceste lucruri.  
Sa vedem Brazilia si Argentina punand la cale guvernul si parlamentul Americii latine unite.
Si apoi PARLAMENT SI GUVERN BRICS SI  o singura armata BRICS.
Iata Domnul va da voua posibilitatea sa uniti lumea.
Apoi America déjà unita cu Europa va intra si ea in aceasta federatie a Statelor pamantene.
Americanii au si ei de castigat din acest plan BRICS deoarece nu ii va mai suspecta nimeni ca vor sa conduca singuri lumea…
Deocamdata doar o spioneaza…:) 
Exista multa manipulare in privinta subiectului numit  ALIENS.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu