3 mai 2014

Prin Puterea lui Dumnezeu!



Dumnezeu v-a ajutat sau va ajuta pt numele meu pe care vrea sa il ridice deasupra lumii intregi ca binecuvantare, daca lumea asculta, sau ca judecata, daca nu va asculta.
Daca imi sunteti prieteni si credeti si in hristos, Dumnezeu va va ajuta imptoriva lumii intregi, daca nu, va va judeca cum si voi judecati sau dupa pacatele voastre.
Daca va departati si va pierdeti increderea o sa iesiti din binecuvantarea si cuvantul lui Dumnezeu.
Domnul vrea sa il ridice si preamareasca pe slujitorul sau prin ceea ce spune si binecuvanteaza.
Eu sunt piatra din capatul unghiului si fara mine o sa pierdeti pe toate planurile.
Asta este pt cei care isi pierd increderea.
Eu sunt liderul si eu sunt capul si nu voi.
V-am spus dinainte ca sa stiti ca am stiut.
Si Domnul imi arata si altele.
Daca sunteti cu mine, sunteti cu El si pt mine El va binecuvanteaza si astfel fiecare stie ca prin puterea lui Dumnezeu s-a facut ce s-a facut sau s-a castigat ceva.
Daca sunteti singuri, departe de a fi sfinti sau ascultatori de Dumnezeu, El nu are motiv sa va binecuvanteze.
Daca nu ma veti asculta va veti pierde unii pe altii si voia lui Dumnezeu tot se va face.
Daca veti asculta veti intra in Istorie si veti fi facatori de pace si dreptate si intelepti si binecuvantati.
Deoarece eu laud si preamaresc numele lui si El ma ridica si imi da pamantul intreg spre carmuire.
De aceea a facut si va face semne care sa fie la unison cu acest cuvant.
Voi toti si intreg Pamantul este asemenea unei gradini in fata lui Dumnezeu.
In functie de gandurile, sentimentele si faptele voastre aduceti asupra voastra binecuvantare sau judecata.

Nu sunt oarecare ci sunt binecuvantat si uns de El ca sa conduc lumea intreaga spre salvare.
Luati aminte si observati ca binecuvantarea vine peste voi direct proportional cu atitudinea voastra fata de mine si Hristos.
Daca ati uitat de mine sau ati iesit din prietenia si iubirea fata de mine, veti iesi si din prietenia fata de Hristos care are interese mult mai mari cu mine decat cu voi.
Deci unii pe altii sa ne ajutam si sa ne ridicam spre Gloria lui Dumnezeu.
Daca vreti sa pretindeti ca prin inteligenta sau puterea voastra ati facut una sau alta si nu prin puterea lui Dumnezeu, Dumnezeu va va lua tot ca sa vedeti ca El le are pe toate si noi nu suntem nimic.
Deci va sfatuiesc sa nu va innecati ca tiganul la mal si sa ramaneti in prietenia cu mine care aduce binecuvantari incredibile de la Dumnezeu.
Dar faceti ce vreti dar sa stiti ca Domnul va da in functie de gandurile voastre reale, adica si ascunse, si nu de atitudinea voastra de fatada. 
V-am spus pt ca El imi arata dinainte ce are de gand sa faca...
Daca va schimbati atitudininea fata de mine, destinul vostru se va schimba fundamental. 
V-am spus dinainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu