5 mai 2014

Binecuvanteaza Parinte!



Luati deci aminte!
Hristos a vrut sa puna mantuirea voastra in mine!
Hristos a gasit placere ca prin mine sa vina la voi!
Prin mine, prin faptele si iubirea voastra fata de El va veti mantui.
V-a trimis unul care sa fie pe placul vostru.
Care sa se bucure cu voi, care sa cante sau sa urle cu voi!
Unul cu care sa va simtiti bine, sa radeti si sa faceti glume. 
Care sa fie asemenea cu voi.
Adevarat, altii se chinuiesc prin manastiri si cu posturi iar voi va mantuiti petrecand si razand si bucurandu-va.
Cu conditia sa ma ascultati si sa lucrati pt mine.
Oare nu voi veni la voi si daca va mantuiti si daca nu si va voi aminti acestea?
Spuneti de acum tuturor: avem guru in Hristos, e unu care cica ne mantuieste.
Si pe voi si pe ai vostri!
Veniti dar si spuneti : Pomeneste-ma si pe mine in Imparatia Lui!
Dar pomeniti-va singuri de acum prin atitudinea fata de mine.
A mai mantuit Dumnezeu talhari… :)
Oare daca ati vorbit cu mine si v-ati umilit in fata cerand binecuvantare, nu va veti mantui?
Si nu trebuie sa va umiliti ci trebuie sa fiti asemenea unor frati!
Sa mergem si sa petrecem pt ca Domnul ne-a dat planeta pe mana!
Deci nu mai bateti campii si ascultati de mine deoarece m-a blagoslovit Rastignitul sa se faca dupa voia mea.
Si ce ii voi cere va face ca astfel numele Lui sa ajunga pana la capatul Pamantului si sa il salveze!
Vreti deci sa conlucram sau sa ne necajim unii pe altii?
Ma, deci cum vrea ala sa ajunga Presedinte cand inca mai spune ca Basescu a fost rau?!
Pff, fata de psd-isti, ascultati-ma, fata de psd-isiti, Basescu e un inger!
Adevarat graiesc!
Vreti sa spun numele mari care au facut pe dos decat am spus eu aici si au cazut in mania si judecata lui Dumnezeu?
Binecuvanteaza Parinte!
Asa se spune pe la noi... :)

44. Iar Iisus a strigat şi a zis: Cel ce crede în Mine nu crede în Mine, ci în Cel ce M-a trimis pe Mine.
45. Şi cel ce Mă vede pe Mine vede pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
46. Eu, Lumină am venit în lume, ca tot cel ce crede în Mine să nu rămână întuneric.
47. Şi dacă aude cineva cuvintele Mele şi nu le păzeşte, nu Eu îl judec; căci n-am venit ca să judec lumea ci ca să mântuiesc lumea.
48. Cine Mă nesocoteşte pe Mine şi nu primeşte cuvintele Mele are judecător ca să-l judece: cuvântul pe care l-am spus acela îl va judeca în ziua cea de apoi.
49. Pentru că Eu n-am vorbit de la Mine, ci Tatăl care M-a trimis, Acesta Mi-a dat poruncă ce să spun şi ce să vorbesc.
50. Şi ştiu că porunca Lui este viaţa veşnică. Deci cele ce vorbesc Eu, precum Mi-a spus Mie Tatăl, aşa vorbesc.
Ioan 12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu