5 mai 2014

Daca vreti sa va mantuiti...



Daca vreti sa va mantuiti degraba faceti cum v-am spus pt ca nu de la mine vorbesc ci de la Cel care este Mantuire si viata vesnica.
Fiecare dintre voi sa isi aleaga meserie in care sa nu faca nimic celorlalti din care nu ar vrea sa i se faca.
Intalnindu-ma pe mine ati intalnit pe El si deci mantuirea si Calea.
Suntem ceata mare de mantuiti si impreuna vom vedea si ep cei care nu  au vrut sa asculte, multi si mari de la ministri si pana la cei de jos.
Vom vedea soarta tuturor care se afla astazi pe Pamant in viata dar mai ales a celor cunoscuti si cu care am interactionat.  
Tot ce spun este Adevarat.
Pana acum ati fost cu totii pagani si barbari dar eu am cu mine aurul cel pur al lui Dumnezeu.
Eu am stat de vorba cu sfintii si cu zeii.
Dar mai ales cu Hristos si Fecioara care m-au luat in familia lor si ma considera un casnic de-al lor si o ruda apropiata.
Ce preot si sau ce calugar ar putea sa va mantuiasca pe voi talharilor?! :)
V-am spus talhari in gluma, eu sunt acela care corespund perfect celui de la care asteptati voi mantuirea.
Cu mine vreti sa petreceti in Eternitate mai mult decat cu oricine altcineva si sa fim frati  conducand lumi, sisteme planetare si galaxii in Imparatia lui Dumnezeu.
Eu am cu mine mantuirea, inima voastra doar sa fie pregatita.
Eu sunt implinirea voastra.
Cu mine vreti sa strigati in Eternitate: Glorie lui Dumnezeu!
Ati vazut ca satana doreste sa lipeasca de mine tot felul de etichete dar Domnul nu ingaduie pt ca sunt ceea ce El spune ca sunt.
Sunt sigur ca descoperiti in trasaturile mele trasaturile a ceea ce trebuie sa fiu si voi fi in eternitate…
Eu sunt gurul vostru in Hristos!
Ce pleasca mai mare putea sa cada peste voi?
Eu sunt cerul care cade peste voi miluindu-va cu tot ce n-ati visat.
Sa fim deci frati si sa luptam pt ceea ce spun eu aici.
Ma, cum sa conduca lumea niste copupti si niste orbi care prigonesc pe sfintii lui Dumnezeu?
Meditati deci si aliati-va cu mine deoarece eu sunt putere si binecuvantare pt aceasta tara.
Pe cine hirotonesc eu nimeni nu poate sa-l scoata din dregatorie desi s-au chinuit destul…
Si invers e valabil. 
Hai sa ne bucuram de acum deoarece Domnul si-a reinnoint promisiunea fata de noi.
Ia ganditi-va un pic, cum sa spun eu astfel de lucruri?
Ci El va spune acestea! 
Veniti deci pt ca e f posibil sa-mi fi fost discipoli din viata anterioara.
Mare atentie la ce faceti, la actiuni, sentimente si ganduri!  
Faceti numai ce ati vrea sa vi se faca...
De aceea schimbati-va viata in asa fel incat sa faceti numai ce ati vrea sa vi se faca... 
Va spun ca spiritul meu se afla in top 10 cele mai evoluate de pe pamant.
Eu sunt mana cereasca cand e vorba de mantuire si viata vesnica , mai mult ca nimeni altul.
M-am unit Rastignitul si acesta e glorios cum nu se poate spune.
Iubirea din inima voastra e semnul mantuirii.
Daca va plac ca guru sau calauza sau maestru in hristos, atunci sunteti ca si mantuiti...
:)
Hai sa traim acum si sa ne bucuram!
PS: Spuneti-mi unde ati gasit lumina mai multa si cine v-a invatat mai bine?!

11. Şi aceasta, fiindcă ştiţi în ce timp ne găsim, căci este chiar ceasul să vă treziţi din somn; căci acum mântuirea este mai aproape de noi, decât atunci când am crezut.
Romani 13

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu