7 mai 2014

Fecioara Maria!



Fecioara mi-a spus ca voi scrie despre Ea, la inspiratie ei. Si iata m-am asezat la masa de scris la indemnul ei, dar nu stiu ce voi scrie.
Doamne inspira-ma, faca-se mereu voia Ta sfanta!
Daca va rugati pt mine, indiferent ce veti cere nu uitati ca la sfarsit sa adaugati: faca-se voia Ta sfanta!
Daca nu spuneti asta, poate sa fie o dorinta personala, iara daca aveti trecere la Dumnezeu sa v-o indeplineasca.
Evident ea devine astfel parte din voia lui Dumnezeu, dar e mai bine sa adugam Faca-se voia Ta!
Fecioara spune ca sunt copilul ei rasfatat!
Intr-adevar aseara l-am vazut pe sfantul Petru care a venit la mine si m-a pus sa ii citesc cele doua Epistole din Biblie.
Fecioara era déjà aproape iar sfantul Petru a venit sa intareasca o cerere a lui Iisus pe care eu n-o respectam intru-totul…
Cumva pt mine sf Petru e asa f autoritar, asa ca a stiut Domnul de ce l-a trimis pe el.
Domnul este atat de bun si bland si dulce incat mi-a si spus odata: Te iert datorita credintei in Bunatatea Mea atat de mare!
In fapt m-am si speriat un pic cand l-am vazut. Mi-am dat seama ca vine sa-mi reproseze ceva.
Nu stiam ce imi va spune sau imi va cere.
Fecioara mi-a spus ca in cinci minute imi va spune ce are sa-mi spuna.
M-am linistit apoi cand am auzit ca imi cere doar sa citesc Epistolele…
In fine, l-am vazut si pe Ioan mai demult si m-a incurajat sa repet in continuare “numele sfant al Domnului”.
Pe Ioan si pe Martin i-am vazut atunci cand am terminat de citit Imparatia misterioasa a spiritelor , titlu original Episcopul Martin.De Lorber.
Pe Ioan il admiram f mult de mai multa vreme iar pe episcopul Martin nu ai cum sa nu-l iubesti.
Iata ca aveam ce spune desi nu stiam ce voi spune.
Viziunile sunt autentice.
Am inceput inca din adolescenta practica spirituala si , prin gratia lui Dumnezeu s-au adunat 20 de ani de practica spirituala.
Tinand cont si de faptul ca am avut multe astfel de viziuni si in viata anterioara, in India, desigur cu personaje ceresti corespunzatoare spiritualitatii orientale dar si impersonale…
Este normal sa-mi recapat aceste capacitati si daruri de la Dumnezeu.
Numai de bine, acestia din Cer spun lucruri atat de minunate! 
Fecioara va indeamna sa credeti in ce spun si sa-mi urmati sfaturile deoarece de acum "va sta mereu langa mine"... Asta a spus chiar acum.
... 
Mi-a placut f mult de Ioan, era plin de multa hotarare si aspiratie, ardea de dorinta de a lucra pt Hristos in infinit!
In acelasi timp era plin de bunatate si Iubire.
I-am descoperit si o latura apriga si necrutatoare in lupta cu satana pe care nu o stiam.
Am multumit cu lacrimi lui Dumnezeu pt asa privilegiu ca Marele Ioan sa-mi adreseze mie cateva cuvinte. M-a incurajat si mi-a dat de inteles ce mare putere are numele Domnului!
Glorie Tie Dumnezeule, iti multumesc ca ai permis sa ma regasesc pe mine si pt toate aceste minuni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu