18 iunie 2014

O exprimare mai potrivita: sunt doar un martor al prezentei Lui

O exprimare mai potrivita, sunt martor al mantuirii pe care Dumnezeu o face.
El fiind in mine vad si simt relatia pe care oamenii o au cu El, El manifestandu-se prin mine fata de ei, daca acestia il iubesc, ca si cand ar fi El insusi…
Chemandu-l pe Hristos in mine, m-am trezit ca devin eu insumi instrument al mantuirii.
M-am trezit ca lucrez pt Hristos si aduc vestea mantuirii sau ajut la acest proces.
M-am trezit ca ma transform in aur pur, in izvor al mantuirii…
Toate acestea tin evident de miracolul prezentei Sale.
Si nu ma judecati ci bucurati-va pt ca daca un pacatos ca mine se mantuieste cu atat mai mult niste virtuosi ca voi…
Cu cat mai greu vi se pare posibilitatea ca eu sa fiu un martor al lui Dumnezeu cu atat mai sigura e mantuirea voastra.
Si daca Hristos a coborat in mine va cobori si in voi daca va veti smeri si il veti cauta dincolo de gardul bisericii voastre si chiar dincolo de gardul religiei voastre, ca doar este Dumnezeu…
Ci eu nu fac nimic ci doar sunt un martor al Lui…
Eu doar repet numele Lui si El se manifesta si le face pe toate…
Dar cu adevarat sunt o calauza in numele Lui deoarece El este puternic si Adevarul si tot ce spune asa va fi.
Daca El a spus ca ne vom mantui, asa va fi si vom avea parte de El in eternitate deoarece atat de mult il iubim si nu stim ce sa mai facem de dragul Lui!
Iubirea voastra pt El va mantuieste!
Iata El lucreaza procesul mantuirii si in Obama si in Putin si in Papa.
Si acestia lucruri minunate fac deoarece Domnul Dumnezeu le aprinde inimile de Iubire si ii invata sa fie buni si umili…
Ii invata sa il asculte…
Ii iubeste pt ca nu se sfiesc sa il marturiseasca…
De acea iata ne bucuram cu totii de prezenta Lui, direct proportional cu iubirea noastra pt El…
Cat de mult te iubim Doamne! Ce minune esti si cat de glorios!
O, Doamne Tu te-ai urcat pe cruce pt noi dandu-ne cea mai mare dovada de dragoste care ar putea sa existe…
Ce lucru mai divin si mai minunat ar putea sa existe decat sa fii prieten cu Mantuitorul?!
Si va spun ca mult ii iubeste El pe cei pe care i-a ales sa conduca lumea!
Sa ne bucuram in continuare de prezenta Lui si sa incercam sa invatam si sa punem in practica ce ne invata.
Sa avem incredere in El.
Sa ne oferim Lui,care este Dumnezeu, si iata atat de bun si iubitor.
El ne va calauzi si nu ne va lasa fara inspiratie in momentele de rascruce!

Sa ii multumim pt aceste momente de mare gratie!  

26. Dacă-Mi slujeşte cineva, să-Mi urmeze, şi unde sunt Eu, acolo va fi şi slujitorul Meu. Dacă-Mi slujeşte cineva, Tatăl Meu îl va cinsti.
Ioan 12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu