18 iunie 2014

Hristos este Dulcele Dumnezeu

Iata Hristos, Domnul Dumnezeu, a coborat in mine si am devenit Mantuire!
Oricine ma atinge cu Iubire se va mantui…
Oricine ma iubeste este in Mantuire!
Pt ca nu pe mine ma iubeste chiar daca lui asa i se pare ci iubeste pe cel dinauntrul meu care actioneaza si vorbeste prin mine.
Mare este Hristos si iata repetarea numelui sau m-a facut celebru in intreaga lume.
Adevarat va spuna ca Papa, Putin si Obama stiu de mine!
Si adevarat va spun ca acestia trei se vor mantui alaturi de alti lideri ai momentului.
Nu sunt nimic ci doar un instrument al Divinitatii.
Oricine a stat la masa cu mine si a impartit paharul fratiei si iubirii de Dumnezeu va trai vesnic.
Multi maestrii sunt in lume si eu sunt cel mai mic, atat de mic ca nici maestru nu ma pot numi.
Totusi iata Domnul prin mine mantuieste si ofera viata vesnica si calauzire si salvare.
Eu sunt doar un instrument nevrednic si mi-am cucerit acest privilegiu repetand trei cuvinte scurte si mantuitoare: Doamne Iisuse miluieste!
Hai, deci ce as putea decat sa ma bucur si sa dantuiesc de fericire.
Atins de Cel Etern m-am transformat in izvor de fericire si bucurie, in izvor de viata vesnica, in instrument al Celui care Mantuieste.
I-auzi ce fericire sa vorbeasca hristos prin tine si Domnul Dumnezeu sa te bage in seama….
Cant si dansez pt ca am primit atingerea celor sfinti!
Eu sunt si crucea si mantuirea, eu sunt o ambasada a celui care mantuieste…
Si oricine ajunge in ambasada ajunge la cel care a deschis ambasada…

Hai deci sa ne bucuram si sa ne veselim de vestea mantuirii deoarece totul este aranjat de Dumnezeu cu mult timp dinainte… Mantuirea este un process indelungat ce se desfasoara pe mai multe vieti si care la un moment se obtine… 
Bucurati-va si va veseliti, asa spune Domnul! 
Si cum am putea sa fim altfel in prezenta Lui care iata ne-a invrednicit cu tot tacamul binecuvantarilor primilor crestini.
Asa cum au fost primii asa sunt si ultimii! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu