18 iunie 2014

Sa ne rugam pt cei care nu stiu ce fac! Privilegiul de a deveni martiri

Iata noi trebuie sa ne rugam chiar si pt acestia, pt evrei si masoni , pt a arata astfel ca suntem fii ai Tatalui…
Chiar daca am vrea sa le facem ceva, ce am putea sa le facem, mai ales ca noi respectam cu sfintenie poruncile lui Dumnezeu?
Dar va spun ca ei singuri se pedepsesc cumplit cum noi nici in visele cele mai pline de ura nu am putea sa ii pedepsim…
Iata ca Satana le-a pus in gand sa decimeze populatia planetei…
Prostii nu s-au gandit o secunda la Karma…
Nebunilor pai daca omorati mai multi oameni decat numarul vostru vi se va sterge urma de pe Pamant…
Ce putem zice de smintirea acestora?
Sa ii compatimim si sa ii invatam sa nu isi mai faca rau…
Poate ca ei nici nu stiu…
Poate ca Satana ii manipuleaza si ei nu stiu…
De aceea Dumnezeu trimite lumini in lume cum sunt extraterestrii, cum sunt iata slujitorii lui Dumnezeu, maestrii spirituali, sfintii…
Nu zic ca rusii sau chinezii sunt mai destepti, dar astia parca intrec orice masura in ura lor fata de crestini…
Iata eu am parafa de la Dumnezeu sa vorbesc in numele Lui!
Ascultati-ma pt ca va puteti mantui!
Eu va revelez legile fundamentale pe care orice copil ar trebui sa le studieze inca din clasele primare…
Ce religie faceti voi daca nu spuneti copiilor acolo de Karma?
Ai grija ce faci dragul mamei pt ca orice actiune se intoarce la tine…
Asta trebuie sa invete orice copil de la parinti si profesori.
Adevarat va spun, ca pe noi crestinii deloc nu ne deranjeaza daca vom fi omorati pt marturisirea Adevarului.
Ba mai tare ne bucuram pt ca astfel ne vom cuceri sigur mantuirea si in acelasi timp sangele nostru va elibera planeta de aceia care l-au varsat.
Motiv de mare bucurie este sa devenim martiri.
Nu putem aduce mai mare binecuvantare asupra alor nostri decat prigoana celor rai si martirajul.
Domnul m-a initiat in cele doua mari religii ale lumii si mi-a dezvaluit seretele lor…
Mare este Crestinismul si nu vom putea niciodata exprima prin cuvinte maretia si sfintenia si grozavia care este Crestinismul!
Mare este si Hinduismul si mari sunt adevarurile si revelatii pastrate in India.
Asa cum religia ingerilor este Dumnezeu Insusi asa si a noastra trebuie sa fie.
Iata vazand noi insine grozavia judecatii pe acre si-o pregatesc cei care lupta impotriva lui hristos si a crestinilor si a Adevarului, nu putem decat sa ne rugam pt ei, Iarta-I Doamne ca nu stiu ce fac si rau se mai pedepsesc.
Am sa ma rog pt voi care ati ajuns pana aici, ca, daca va doriti, sa deveniti si voi martiri…
Si astfel vom deveni frati in eternitate.
Eu sunt f sarac si pacatos de aceea imi doresc sa devin martir intru Hristos.
Ca sa fiu sigur ca astfel ma mantuiesc pt ca pacatele mele sunt prea multe si prea mari iar slabiciunile mele la fel si nu exista pt mine alta cale de mantuire…
De aceea merg pe aceasta sigura…
Desi la inceput credeam ca nu mai are cine sa faca martiri in aceasta lume, am ajuns la concluzia ca dimpotriva, cei care fac martiri sunt atat de multi incat nu se stie sigur cine va apuca intai sa o faca…

Glorie lui Dumnezeu pt aceasta mare sansa si posibilitate pt ca pt asta am venit aici: ca sa slujim lui Dumnezeu si sa ne mantuim. 
PS: Nu exista binecuvantare mai mare pe care sa o putem aduce asupra alor nostri, prieteni si rude, decat prigoana si persecutia pentru numele lui Hristos.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu