5 august 2014

Cei doi martori au fost identificati si se confirma ca ei sunt aceia

Cei doi martori au fost identificati si se confirma ca ei sunt aceia!
Ascultati-ma, eu nu fac absolut nimic ci Dumnezeul le face pe toate.
Eu sunt pur si simplu martor al actiunilor lui Dumnezeu.
Habar nu am de ele uneori, le aflu si eu apoi pe cele mai multe.
Nu va luati de cei doi  martori pt ca Apocalipsa spune f clar ce se va intampla cu aceia care le vor sta in cale...
Stiu,  stiu, anti-christii, mafiotii, cei corupti, striga ca din gura de sarpe!
Au, ne bat cei doi martori!
Va spun ca eu nu fac absolut nimic si cu greu as putea demonstra ca exist chiar!
Numai Unul exista! El este Totul in toate, El doar actioneaza, Lui i-am predat fiinta mea si Numele lui  sfant il chem si repet!
Dumnezeu vrea sa va judece cu martori si iata-i pe acei celebri doi martori.  Dar poate va veti pocai si nu va mai fi nicio judecata si nicio condamnare.
Da, da, va spun ca de acum in lume nu vor mai exista alti sfinti crestini care sa nu fie si yoghini in acelasi  timp.
ASTA E VOINTA LUI DUMNEZEU! Sa imbogateasca crestinismul cu acest atat de efficient sistem de tehnici spirituale. Si apoi este timpul ca toti oamenii sa inteleaga semnficiatia si misterul celebrelor mantre care si ele sunt nume ale lui Dumnezeu.  
De aceea recomand PSD-ului sa inceteze imediat prigoana si persecutia yoghinilor din Romania  altfel va cunoaste soarta partidului comunist.
Iata eu sunt singurul care am interpetat correct de ce bate Dumnezeu tara noastra cu semne teribile si cu moarte.
Incetati persecutia celor care se numara printre sfintii lui Dumnezeu.
Iata v-am spus acum si am descifrat sensul semnelor si pedepselor care au venit peste noi.
Si va spun ca eu voi stii sigur cand veti inceta aceasta persecutie. Pana eu nu voi fi multumit nu veti  iesi din mania lui Dumnezeu, care se va amplifica de acum.
Intr-adevar unul din cei doi martori conduce. Lui i-a dat Dumnezeu cheile si puterea de pe Pamant.
Da, desigur ca el este mai mult decat un papa si poate fi acel Petru Românul …
Probabil ca nu va veti pocai si cataclismul apocaliptic si final va veni.
Observam ca americanii si evreii sunt nepasatori la dreptul la viata al copiilor din palestina insa ne vorbesc despre drepturile altora...
Si Fecioara maria le-a profetit ca locurile pe care pasesc vor deveni in curand un vast cimitir...
Pt ca fecioarei maria i-a fost dat sa joace un rol cheie in acest final al vremurilor stapanite de satana.
Acum satana va fi alungat si inchis in centrul pamantului pt  o mie de ani.
Da, da un martor este un preot autentic al lui Dumnezeu si acesta il reprezinta pe marele arhanghel Rafael care a fost chiar Enoh...
Celalalt martor nu este altcineva decat cunoscutul si iubitul  arhanghel Mihail care a fost chiar Ilie...
Ilie si Enoh reprezinta intruparile acestor doi mari arhangheli.
Lui Mihail i s-a dat sa conduca lumea in acest final al vremurilor si sa o curete de tot raul.
Fecioara maria mi-a spus ca lupta ca victimele cataclismului sa nu depaseasca 10% din populatia planetei.
Probabil ca undeva in jur de un  miliard de oameni vor pieri daca nu veti asculta.
Daca veti asculta veti trece lin spre noua ordine mondiala care este una spirituala si presupune si contactul cu fiinte de pe alte planete de care trebuie sa ascultam...
Daca nu, va curge sange cum iata deja curga...
Amintesc ca am spus aici cu luni de zile inainte de inceperea conflictului din Ukraina ca Rusia sa stea in granitele ei.
Nu a stat si iata ca pierde cu fiecare zi si daca nu va asculta Dumnezeu va trebui sa schimbe actuala conducere.
Daca ascultati pt binele vostru ascultati.
Oricine asculta intra in binecuvantarea lui Dumnezeu.
Iar voi cei care sunteti in jurul meu bucurati-va si imbratisati-ma cu iubire deoarece pieptul meu va va fi leagan etern, va va fi sanul lui adam deoarece in pieptul meu a coborat cel etern ca sa  locuiasca.
Si El iata isi cheama si isi strange la piept miresele si pe cei credinciosi.
Trebuie sa fiti ca mine si sa actionati ca mine daca vreti sa intrati in noua lume.
Jakob Lorber a dat Noua Scriptura. Cei doi martori va ofera iata nemuritorul sistem Yoga unind astfel religiile in vointa si iubirea lui Dumnezeu.
Eu am dat deja mantre care sa contina si numele lui iisus hristos si celebrele sunete samanta, asa numitele bija mantre!
Bucurati-va va spun si ascultati pt ca daca veti asculta va veti mantui si veti ajunge cu totii sa traiti fericiti in eternitate.
Nu e atat de greu, dar daca v-ati atasat de formele exterioare ale religiei va fi greu.
Dar va spun ca nimic din ce nu se va conforma cuvantului lui Dumnezeu nu va supravietui; de acceea am si spus ca dumnezeu va pune lacat pe bisericile voastre daca nu veti asculta.  
Da, stiu, e nebunie, dar o astfel de nebunie divina este placuta lui Dumnezeu.
De aceea indemn pe toti anti-christii sa recunoasca intruparea lui Dumnezeu!
Pt ca satana va fi alungat de pe pamant in curand si nu va mai avea cine sa ii sustina…
Pare o gluma proasta pentru unii ca Dumnezeu sa trimita doi maestrii spirituali yoghini ca sa joace rolul celor doi martori?
Asta nu e nimic, cei doi mai practica si tantra mainii stangi adica sunt continenti din punct de vedere sexual, adica se folosesc si de sexualitate pe calea spirituala. 
De aceea i-am spus lui Francisc ca are de dat lumii sfaturi mai importante decat sa inchida televizorul atunci cand mananca…
Oricum in bucatarie nu ar trebui sa aiba un televizor si nici nu ar trebui sa se uite prea des la el daca au unul.
Directivele mele sunt precise si divine.
Formele exterioare ale religiei sunt lipsite de importanta pt Dumnezeu.
La El conteaza numai iubirea de Dumnezeu si iubirea de aproape…
Aceste doua porunci sunt sinteza celor 10.

Bai, ce aventura spirituala putem trai! :) 
PS: Atentie! Dumnezeu nu vrea sa va oblige la nimic! Ci doar sa se asigure ca ati auzit care este voia Lui...  Daca ati auzit, abia apoi, propriile voastre actiuni va vor judeca sau dimpotriva va vor binecuvanta daca sunt la unison cu vointa lui Dumnezeu...
Hai Romania! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu