11 august 2014

Despre innoirea Crestinismului

Despre innoirea Crestinismului.
Ascultati-ma, Apocalipsa vorbeste despre 144 de mii de alesi si insemnati.
Sa presupunem ca nu ar fi vorba de 144 de mii din toata populatia pamantului  ci doar din cele 2 miliarde de crestini.
Faceti un calcul rapid si spuneti-mi daca nu cumva asta inseamna ca un crestin din zece mii se vor mantui...
Sa spunem ca in biserica ortodoxa procentajul ar fi mai mare, sa zicem ca s-ar mantui  unul dintr-o mie...
Acum spuneti-mi iar ce soarta vor avea bisericile care mantuiesc numai unul din zece mii sau chiar dintr-o  mie...
Desigur ca oricine, din orice biserica are acces la mantuire si la Lumina, dar deja bisericile nu mai propovaduiesc Lumina ci Intunericul, dovada sunteti chair voi acesti ultra ortodocsi care credeti ca faceti servicii bisericii vostre...
Dar va spun ca serviciul  pe care il faceti este sa ii sapati groapa.
Cum ar putea un orb sa arate calea si un om aflat in Intuneric sa vorbeasca despre Lumina?
Oh, orbilor, atei sau crestini sau musulmani!
Daca Domnul Dumnezeu, Unicul Dumnezeu este cu mine cum ati putea sa aveti dreptate sau succes daca actionati altfel decat va spun si va recomand eu.
Din nefericire il veti rastigni inca odata pe Dumnezeu si Adevarul!
Dar ce-i pasa lui Dumnezeu de asta?
Daca nu vreti sa traiti oare va va obliga El?
Va va da cu forta miere si iubire?
Ultraortodocsilor, voi care va veti mantui pt ca ati ajuns in trupa mea si pt ca  ati primit misiune pe langa mine, ascultati-ma!
Spuneti voi singuri ce trebuie sa pateasca o biserica care mantuieste numai unul dintr-o  mie!
Sa zicem ca in romania procentul e mai mare.
Va spun eu cum vom face, Biserica orthodoxa romaneasca va avea cea mai lunga soarta de pe pamant si va disparea ultima!
Asta este tot ce se poate face pt ca iata Dumnezeu innoieste Crestinismul si in cetatea ce coboara din cer nu exista templu, adica biserica!!
Pt ca Domnul Dumnezeu este templu si biserica!
Iar acest Domn si Dumnezeu va recomanda sa ma urmati pe  mine, cu mic cu mare!
Asa va indeamna Dumnezeu: VOI CA EL FITI!
Cati de pe pamant se pot mandri ca au fost pe pamant discipoli ai celor doi martori?

De aceea va spun ca discipolii celor doi martori nu vor fi cu nimic mai prejos in cer de marii sfinti pe care ii cinstititi voi si pe care i-ati pus in calendare. 
PS: Eu stiu ce trebuie sa faca orice biserica pt a dainui. Sa faca ce fac eu! Sa faca ce ii recomand!
22. Şi templu n-am văzut în ea, pentru că Domnul Dumnezeu, Atotţiitorul, şi Mielul este templul ei.
Ap 21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu