16 august 2014

Putin a reintrat in gratia lui Dumnezeu

Putin a reintrat in gatia lui Dumnezeu!
Luati aminte cum a inceput pamantul sa se cutremure sub Putin si Rusia sa se destrame atunci cand Putin a iesit din ascultare...
Si cum Dumnezeu i-a atras atentia sa nu mai sustina pt Romania o alta politica decat cea sustinuta si de noi aici.
Adica nu mai merge ca eu sa fiu cu basescu si el cu Ponta!
Luati aminte ca asa va fi cu toti de pe acest pamant!
Daca veti ramane in iubirea si binecuvantarea mea veti creste precum cozonacul, daca nu pamantul va incepe sa se cutremure sub voi asa cum Rusia a inceput sa se cutremure sub Putin.
Putin nu are ce sa regrete deoarece in mana mea Rusia va ramane mare. Conditia este insa sa nu mai doreasca si alte pamanturi. Pt ca daca va dori le va pierde si pe cele pe care le are.
Condusa de mine Rusia va deveni ceea ce este asteptata sa devina: un izvor al spritualitatii, un apologet al lui hristos.  
Asa sa stie pamantul, ca Dumnezeu a trimis om care sa il conduca.
Si daca nu va asculta de acest om praful se va alege de el, iar daca va asculta nu va mai inceta sa il laude pe Dumnezeu de atata bine ce va veni peste el.
Daca va asculta pacatele ii vor fi sterse si potopul de foc nu va mai veni.
Eu stiu ceea ce se poate si ceea ce nu se poate la Dumnezeu.
I-auzi cum sarbatoreste Romania pt ca a devenit buricul pamantului!
Eu stiu cat de mult poate fi intinsa coarda cu Dumnezeu...
Daca am spus ca ati depasit masura si ca nu se poate ce faceti, si daca nu va veti pocai, veti fi loviti.
Pt ca e mai bine sa fiti loviti un pic si sa va indreptati decat sa pieriti cu totul.
Eu va spun ca daca fecioara maria v-a amenintat cu sfarsitu(america si franta) atunci sfarsitul este mai sigur decat pamantul de sub voi.
Pt ca de obicei Fecioara maria e cea care sta impotriva maniei lui Dumnezeu.
Fecioara maria e un fel de varf al bunatatii si milei divine.
Daca ea vă prezice sfarsitul, cine vă va salva atunci?
Luati aminte cum s-a cutremurat Rusia sub Putin, deci ce va fi cu voi ceilalti?
Profetiile mi s-au implinit pt ca aceia carora le-am profetit nu s-au pocait de greselile si pacatele lor.
 Le-am zis sa inceteze cu minciunile si hotiile si manipularile! Nu au vrut sa auda!
Le-am zis ca nu mai e loc in romania de hoti , de banditi, de mafioti  de mincinosi si  manipulatori, de adoratori ai satanei...
Ei nu ma cred...
Nu cred ca Fecioara maria va strivi capul sarpelui... 
Da, da eu am puterea sa opresc orice razboi pt ca nu sunt singur ci cu acestia mari de care vorbesc si cu cel mai mare dintre toti!
Iar razboiul mondial nu va incepe pana ce n-am sa ii spun eu sa inceapa.
Si daca nu ma veti asculta va incepe!  
Ascultarea de mine e spre binele vostru pt ca astfel veti intra in ascultare de Dumnezeu si veti fi binecuvantati!
Varianta mea e cea mai buna intotdeauna.
In fine, sunteti perfect liberi sa faceti ce doriti.
Dar cine ma asculta se va mantui!  
Sa ne bucuram pt Putin ca pt fiul ratacitor care se intoarce la Tatal cel din ceruri!
Noi sa ne bucuram in continuare pt ca suntem a doua zi de dupa Sfanta Maria Mare!
Putin e tare dar Dumnezeu din ceruri e si mai tare!
Eu reprezint pe pamant aceasta autoritate suprema!
Aceasta autoritate suprema este spre binele si binecuvantarea voastra!
Sunteti perfect liberi insa sa ascultati sau sa nu ascultati.

Insa, dupa cate se vede, vai de cei care nu asculta!  
PS: le-am spus de acum vreo 4 sau 5 ani unora ca Dumnezeu il sustine pe Basescu...
Nu au vrut sa ma creada, au mama si ce s-au mai ars... 
PS: Doamne binecuvanteaza pe Putin si rusia daca intr-adevar acestia doresc sa te asculte si sa faca voia Ta sfanta, care reprezinta cea mai buna solutie intotdeauna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu