8 august 2014

Rusia e in cadere libera!

Neascultand, Rusia e in cadere libera...
Am spus tuturor sa aiba grija la Romania pt ca Dumnezeu va trazni peste ei!?
Am spus!
Iata se pare ca rusilor nu le mai arde de Transinsitrii si de Gagauzii pt ca Siberia se rascoala…
Rusia se prabuseste…
Da, da ati luat cu forta acei oameni, initial i-ati exterminat; cate mici triburi ati ucis in Siberia si pana la Pacific?
Rusia se destrama, iata un traznet teribil asupra Rusiei!
Nu am spus ca Dumnezeu o sa va aduca la ascultare?
Dumnezeule mare!
Krimeea poate fi deasemenea luata inapoi!
Rusia ar trebui sa ceara sa adere la UE…:)
Deci le-am spus tuturor ca Domnul Dumnezeu, cel viu si unic e cu noi si ne sustine in ce facem si ce spunem?
Le-am spus!
Acesti farisei barbari si pagani de la Kremlin se bucurau la un amarat de judet numit Gagauzia…
Iata ca o sa se prabuseacsa marele vostru Imperiu!
Dumnezeu s-a intors si iata o sa dea fiecaruia dupa faptele sale.
Ce v-a gasit facand in prezent aia o sa va faca…
Luati-va degraba mica armata din Transinistria si duceti-o in Siberia ca aveti si acolo  rusi de omorat.
Ati omorat destui in Ukraina, spre dezamagirera Marelui Dumnezeu!
Daca ati omorat sub ochii Lui, daca ati mintit si furat sub ochii Lui…

Daca mergem la razboi, sa luam si Krimeea inapoi!
Voi ortodocsilor de la Kremlin!
Trebuie sa ii ucideti pe separatisti, sa le inghideti gura, sa ii torturati, sa le aratati voi cine e KGB si cine Rusia!
Bai, deci incredibil, le-am profetit astora ca ce fac ei in cecenia si Ukraina si Gerogia si atatea tarisoare, inclusiv Moldova li se va face.
Iata ca multele republici asa zis ruse se ridica sa isi ceara drepturile.
Le-am zis: cu referendum luati, cu referendum veti pierde!
Glorie lui Dumnezeu cel Mare !!!!
Jesus Christ and Holy Mother! 
Dumnezeu e aici cu noi! 
Dumnezeu a venit pe Pamant asa cum a promis si face ordine!  
PS: Faceti loc, un nou profet s-a nascut in aceasta lume! faceti loc pt ca Dumnezeu are multe sa va spuna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu