25 septembrie 2014

Ce faci chiar acum?

Ahoe! Buna dimineata Viata!
Sa stiti ca aici pe Pamant este scoala eroilor spirituali, este scoala profetilor, este Arena Spirituala!
Insusi Dumnezeu s-a intrupat pe acest Pamant!
Adica aici e maximum din ce poate sa fie in intreg Infinitul!
Aici e trambulina spirituala cea mai mare!
De aici se poate urca mai sus decat a fost cineva vreodata si tot de aici se poate cobori mai jos decat tot ce e jos.  
Retineti deci ca nimeni nu poate sa sufere decat in urma propriilor actiuni.
Dumnezeu ne poate proteja de propriile actiuni neghioabe...
Dar pt asta trebuie sa il rugam: Doamne ajuta-ma!
Pt asta trebuie sa facem ce ne-a invatat si mai ales voia Lui!
Vointa lui Dumnezeu este maximum de bine ce il putem obtine.
Sa stiti ca eu nu vorbesc in zadar pt nimeni!
Retineti ca nimic nu ne poate lovi si afecta decat numai propriile actiuni!
De aceea sa fim de acum desavarsiti in actiuni, ganduri si sentimente!
Si pana la urma cele rele se vor epuiza!
Aratati-mi unde pe pamant puteti sa obtineti calauzire mai mare?
Nu sunt eu un fel de prometeu care doreste sa imparta Cunoasterea tuturor?
Vreti sa va mantuiti si sa traiti vesnic sau aveti nevoie sa simtiti dramatismul Vietii?
Viata noastra e o mare drama deoarece noi ne nastem din solul sufletului ingerului cazut spre a fi transferati apoi in cel al lui Dumnezeu sau Duhul lui Dumnezeu.
Din moment ce Dumnezeu s-a urcat pe cruce, e limpede ca Viata e o mare drama...
Dumnezeu nu ma intreaba pe mine ce sa faca.
El face si apoi ne arata si noua ca daca nu s-a putut binele ne-a oferit raul cel mai mic.
Deci prietene ai grija ce faci azi pt ca maine sau poimaine cel tarziu totul se va intoarce la tine.
Asa spune si Iisus Hristos, asa spun toti inteleptii si toti sfintii si toti profetii.
Universul e o masina, un mecanism care e scos din aceasta stare mecanica doar de Spirit prin mila compasiune si iubire.
De aceea ca sa nu fi prins de mecanism si sa pieri in interiorul lui cauta si gaseste Iubirea, Mila si Compasiunea divina.
Roaga-te si afla care e diferenta dintre viata vesnica si opusul ei.
Faceti cum va invat, invatatura mea e sublima, perfecta, salvatoare.
E invavatura Lui.
Am si eu muntele meu de aur pe care il impart cu toata lumea...
Plus ca daca faceti ca mine, eu voi fii incarcat cu fructele actiunilor voastre...
Dar eu va invat sa faceti numai bine: fiti desavarsiti in intentii.
De ce traiesti pe pamant?
Raspunde: ca sa fac binele, sa ii ajut pe oameni, sa aflu Adevarul!
Traiesc pentru ceilalti. Pt ei lucrez, sunt slujitorul lor.
Faceti cum va spun ca sa fiti salvati.
Eusunt doar o portavoce a Celui care se intoarce.
Eu stiu ce va mai fi pe pamant si ce nu va mai fi.
Dupa cum vedeti atat eu cat si El suntem foarte buni si ingaduitori. Daruim libertate deplina tuturor si suntem salvatori.
Fii acum Om si nu animal.
Arata-i lui Dumnezeu ca iti pasa de El.
Demonstreaza-i ca traiesti pt ceilalti si pt El.
Nu e rau sa te plimbi, poti intalni oameni care au nevoie de mantuirea ta.
Dar cel mai bine e sa traiesti pt a-i ajuta pe cei care au nevoie de ajutor...
Ce faci?
raspunde: Doamne alerg sa ii gasesc pe cei care au nevoie de ajutor si sa ii ajut!
Ce faci?
Raspunde: Doamne studiez Scripturile ca sa cunosc Cuvantul Tau!
Ce faci?
Raspunde: Doamne te laud si iti cant, te slavesc si repet numele Tale sfinte!
Ce faci?
raspunde: ma bucur de Viata, cat de perfecta e |viata fiind darul lui Dumnezeu! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu