25 septembrie 2014

De ce nu e lasat Johanis sa candideze?

Multi nu inteleg aportul meu la normalitatea, firescul si indreptarea nedreptatii...
Pt aceasta am sa il rog pe Dumnezeu sa le retraga sustinerea mea, ca sa vada atunci puterea mea... Ca sa vada atunci sustinerea si ajutorul meu...
Ca sa vada atunci atunci cine e Cezarul... Primul Cezar al lumii unite.
Nu inteleg de ce Johanis nu e lasat sa candideze.
Ati hotarat voi acolo deja cine sa fie Presedinte?
Liberalii au platit si s-au pocait.
Psd-istii nici vorba de pocaiala.
De aceea trebuie sa cada in mana liberalilor de acum...
I-a alergat basescu pana acum, de acum ii vor alerga liberalii...
Ca sa se invete sa nu mai minta...
Ca sa se invete sa nu mai fure...
Oricine sustine PSD va primi rasplata de la dumnezeu...
De aceea nu va riscati sa va numarati printre sustinatorii candidatului psd-ului...
O singura intrebare ramane: cum de tara inca nu scapat de psd?
Daca nu ati fi atat de strigator la cer de surzi si de orbi ati vedea ca Dumnezeul eternitatii este langa voi si va face semne pe intelesul vostru...
Ce dialog al surzilor!
Vreti sa aveti soarta ierbii si copacilor sau vreti sa traiti vesnic?
Eu sunt viata voastra vesnica. Eu sunt crucea ce trebuie sa o purtati pt a dobandi aceasta viata vesnica.
Prin mine se implineste scriptura...
Deci nu ma vaitati pe mine pt ca eu sunt un nemuritor, dar voi sunteti precum paiele care vor fi parjolite in potopul de foc ce vine.
Si care nu va veni atata timp cat eu voi fi pe pamant.
Tineti-ma in viata daca aveti ceva in creieri si Potopul nu va veni...
Doamne retrage-le sustinerea celor pe care i-ai sustinut ca sa vada ca nu americanii i-au sustinut si nici nemtii.
Ca sa vada Cine i-a sustinut!
Si lasa-i sa cada ca sa vada atunci ce inseamna protectia divina!
Doamne iti multumim ca ai coborat pe Pamant si ca te ingrijesti sa fie bine!

Scriptura se implineste sub ochii nostri si prin noi.
 Sunt ceea ce Dumnezeu spune ca sunt si voi fi aceasta pt voi in eternitate. 
PS: Cei care sustin candidatul psd-ului vor fi penalizati si vor cadea in mania lui Dumnezeu.
Trebuie sa fim salvati de europeni! nu putem ramane sub conducerea unor haite de politicieni corupti. 
Johanis stie bine germana si va intelege subtilitatile in discutiile cu Merkel si alti nemti.
Trebuie sa le dam liberalilor putere deplina sa vedem ce pot.
Si parca mai bine sta istoriei ca Romania sa se uneasca sub liberali decat sub talhari!
Glorie Tie Doamne! Glorie Tie Abba, Tata sfant si perfect! 
Tot ce am spus e adevarat El este cu mine si fiecare, de pe intreaga planeta, va primi ce merita deoarece a venit timpul ca conturile sa fie incheiate. 
Romania a fosrt preluata deja de maestrii spirituali. Iar eu sunt o portavoce a acestor maestrii si a lui Dumnezeu care este una cu acestia...
Nu aveam cum sa devenim celebrii prin politicienii corupti...
Insa prin cei doi martori vom deveni...
Iar unul va vorbeste!
Asa sa fie! Asa este! 
Bagati de seama, nu fiti idioti si prosti cand v-am spus dinainte cum stau lucrurile!
Acesti oameni nu au niciiun strop de credinta in Dumnezeu!
Nu pot sa priceapa cum Dumnezeu a venit in Romania si ii tine pe toti in palma! 
Si le face semne dupa meritul si pricepertea LOR! 
Treziti-va, ce spun e adevarat! 
Deci, daca eu sunt cel mai mic din astia mari, cum trebuie sa fie cei mari?
Si totusi cei din urma vor fi cei dintai...
Dumnezeu isi gaseste placerea intotdeauna in cei din urma, si pe ei ii ridica deasupra tuturor celorlati.
Eu sunt ce trebuie sa fiu, omul potrivit acolo unde Dumnezeu l-a trimis.   
Faceti cum va spun pt ca trebuie sa fim cu totii instrumente in mainile lui Dumnezeu, si chiar daca facem binele trebuie sa ne consideram nevrednici.
Cutremurul cel mare in Romania va veni din cataclismul final...
Dar daca veti asculta si voi si intreaga planeta, nu va veni nimic rau ci doar binecuvantarea lui Dumnezeu.
Evident nu se mai poate continua cu hotiile, cu minciunile...
Gata, se trage linie... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu