5 septembrie 2014

Despre aceeasi portavoce, despre instrumentul care trebuie sa fim in mainile lui Dumnezeu

Nu sunt decat o portavoce.
Eu insumi invat si oberv cum foloseste Dumnezeu fiinta mea si restul fiintelor.
Pt ca i-am daruit-o Lui. Oricum ii apartinea, dar e necesar sa ne oferim lui Dumnezeu.
L-am vazut pe Dumnezeu in dialog cu toata lumea. De la cei mai mari la cei mai mici.
L-am vazut pe Dumnezeu facand tot felul de semne , de la cele mai blande pana la cele mai teribile.
Desigur ca nu trebuie neaparat sa le faca El, are destui slujitori in Cer. E cerul plin de ingeri.
Domnul Dumnezeu a aratat ca El e Stapanul Vietii si al Mortii si nimeni altcineva.
A aratat ca totul e in mana Lui.
Avertismentele mele au fost toate salvatoare.
Desigur sunt unii care spun in continuare: Noi nu putem exista fara sa furam...
Inseamna ca sfarsitul lor e aproape...
Simt asa in aer mirosul sfarsitului tuturor celor care isi fac lege din incalcarea legilor(divine)...
Nu vine acum razboiul ci atunci cand am spus ca o sa vina...
Am spus de la inceput, Fecioara maria mi-a spus si confirmat: nu va fi decat conflict local in Ukraina...
Insa daca liderii planetari, puterile planetare nu vor asculta, va veni si razboiul acela asteptat.
S-a sfarsit timpul celor care spun: acesta este pamantul nostru...
Seerios? De unde? Cine vi l-a dat voua si cand?
Pamantul e al tuturor si datoria tuturor oamenilor este sa ii iubeasca pe ceiallti ca pe ei insisi.
Vai de ungurii si rusii care nu vor iubi pe romani ca pe ei insisi.
Ma, deci ce nu pricep astia?
Nu inteleg ca nu mai exista decat o singura mare putere planetara si aceea e Romania?
Uite asa o cearna Dumnezeu sita cu pamanteni pana va ramane pe pamant numai cine doreste El...
Unde sunt eu si cine sunt eu?
Eu sunt o absenta ce trebuie sa fie locuita de prezenta Cerului.
Ahoe! Gurusii cei mari au venit in Romania!
Ave! Faceti loc, dati-va la o parte, iata lumea se innoieste, lumea devine spirituala!

Doua reguli mari exista: una este grija fata de ceea ce pleaca de la noi.
A doua este grija relatiei noastre cu Dumnezeu.
Cel zece porunci nu sunt decat o expandare, o detaliere a acestor doua porunci exprimate de Iisus in mod perfect:
-          Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti
-          Iubeste-L pe Dumnezeu mai presus de orice!
Atentie, nimeni nu face exceptie de la necesitatea respectarii acestor porunci.
Astea nu sunt numai pentru credinciosi.
Nu, atentie, cele 5 care reglementetaza relatia cu aproapele sau cu Universul sunt pt absolut toata lumea inclusiv pt atei!
Karma loveste pe toata lumea, vedem bine, nu conteaza daca esti credincios sau ateu.
De aceea trebuie sa fii non-violent, sa nu minti, sa nu furi, sa iti cotrolezi sexualitatea si sa nu acumulezi(sa nu doresti ce apartine altuia)...
Da, da, sunt mai mult decat un maestru spiritual, Iisus Hristos avea dreptate...
Ce maestru ai mai auzit tu ca iti ofera mantuirea?  
Iata sunt o unealta a mantuirii deoarece am ajuns in mainile Mantuitorului!
Bai si face Dumnezeul tuturor Dumnezeilor niste semne... Fiecaruia dupa cum are nevoie, ca sa se lumineze...
Iti multumesc Doamne ca ma inspiri si ca m-ai facut celebru!
PS: O salut pe sotia mea din viata anterioara, pe care am descoperit-o in chip miraculos. :) ;)
Iata Dumnezeu ne-a adus pe toti la intalnire...
Va intreb, va mai aminti, va mai amintiti cum ne uram pe atunci:
Happy  Ganesh Chaturthi!?!
PS: Cu prilejul acestei sarbatori hinduse, ma plec cu dragoste si spal picioarele tuturor hindusilor! Glorie Tie Doamne pt ca ai dat fiecarei tari un rost si o misiune! Iti multumim ca ne plimbi din viata in viata spre Desavarsire, spre Mantuire! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu